Mysteerien loppukoordinaatit beta ei toimi

Jos aika riittää
juhaeino
Viestit: 37
Liittynyt: Ti 11.10.2011 7:21
Paikkakunta: Inkeroinen

Mysteerien loppukoordinaatit beta ei toimi

Viesti Kirjoittaja juhaeino » Su 01.04.2012 15:04

Kokeilin tota uutta palvelua mutta se ei toimi minulla. Selaimena on mozilla firefox. osaiskohan joku hoitaa homman jotta pääsis kätköille.

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: Mysteerien loppukoordinaatit beta ei toimi

Viesti Kirjoittaja aku506 » Su 01.04.2012 15:10

Kyseinen palvelu on tällä hetkellä vasta beetavaiheessa (eli kehitysversio), joten täyttä toimivuutta ei voida luvata. Geocaching.comin api-dataliityntä toimii joskus hieman kehnosti. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.

Itse olen muutaman mysteerin ratkaissut tuolla metodilla ja se toimii kyllä kohtalaisesti huomioiden palvelun beta-aste.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

pvpp

Re: Mysteerien loppukoordinaatit beta ei toimi

Viesti Kirjoittaja pvpp » Su 01.04.2012 15:14

Kiitokset Haksu10:lle!
Meille tuosta on ollut paljon iloa :P :mrgreen: :D .

Nicoless
Viestit: 19
Liittynyt: Ti 17.11.2009 16:09

Re: Mysteerien loppukoordinaatit beta ei toimi

Viesti Kirjoittaja Nicoless » Su 01.04.2012 15:47

Sain vihdoinkin ratkaistua naatit muutamaan tosi visaiseen mysseen. Kiitos uuden beta Kätkön loppukoordinaattien haku palvelun. Tosin yhteys takkuuaa pahasti, mutta huomasin jos vaihtaa IP osoitteen joka haun välillä, niin yhteys alkaa toimia moitteettomasti. Kannattaa kokeilla.

Avatar
artomak
Viestit: 224
Liittynyt: Ma 15.12.2008 23:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Mysteerien loppukoordinaatit beta ei toimi

Viesti Kirjoittaja artomak » Su 01.04.2012 16:18

Ei huono! Sivujen palvelu paranee entisestään :D
aina jotain hukassa

Avatar
SalmonSnake
Viestit: 66
Liittynyt: To 03.12.2009 16:38
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Mysteerien loppukoordinaatit beta ei toimi

Viesti Kirjoittaja SalmonSnake » Su 01.04.2012 16:52

Cromella pelittää hyvin.
Kiitos paljon täst'kin hyvästä.
Elwood: "It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, a half a pack of cigarattes, it's dark and we're wearing sunglasses."
Jake: "Hit it."

OMO cachers
Viestit: 21
Liittynyt: Ti 04.11.2008 17:52

Re: Mysteerien loppukoordinaatit beta ei toimi

Viesti Kirjoittaja OMO cachers » Su 01.04.2012 17:01

Hei, tää on tosi hyvä palvelu!

Laadin vahingossa niin vaikean mysteerin (Nato time? GC1RY47) etten osaa sitä enää itse ratkoa, enkä laittanut loppukoordinaatteja muistiin. Nyt oli arisoft käynyt kätköllä ja valitti logissaan (http://www.geocaching.com/seek/log.aspx ... 5045b11e32) että kätkö tarvitsee huoltoa. Nyt voin taas harkita huoltokäyntiä!

Kisumuru
Viestit: 26
Liittynyt: Pe 15.07.2011 13:21

Re: Mysteerien loppukoordinaatit beta ei toimi

Viesti Kirjoittaja Kisumuru » Su 01.04.2012 17:05

Mistä tää löytyy?

Muoks. Taitaa ollakin aika harvinaista herkkua :lol:
"Mä oon se Kisu, niin oo sää se Muru" & geopojat

♡geoprinsessa syntynyt 2014♡

-hämeestä päivää: hitaasti mutta geosti-

sijopi
Viestit: 12
Liittynyt: La 20.12.2008 22:18

Re: Mysteerien loppukoordinaatit beta ei toimi

Viesti Kirjoittaja sijopi » Su 01.04.2012 17:17

Kiitokset taas Haksu10:lle hienosta palvelusta.
Huomasin tämän jo jo yöllä joskus 00:30.
Nyt saadaan kaikki nuo Treen ikuisuusprojekteina olleet mysteeritkin hoidettua. :lol:

Avatar
arisoft
Viestit: 1224
Liittynyt: La 31.07.2010 19:49
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mysteerien loppukoordinaatit beta ei toimi

Viesti Kirjoittaja arisoft » Su 01.04.2012 17:18

OMO cachers kirjoitti:Hei, tää on tosi hyvä palvelu!

Laadin vahingossa niin vaikean mysteerin (Nato time? GC1RY47) etten osaa sitä enää itse ratkoa, enkä laittanut loppukoordinaatteja muistiin. Nyt oli arisoft käynyt kätköllä ja valitti logissaan (http://www.geocaching.com/seek/log.aspx ... 5045b11e32) että kätkö tarvitsee huoltoa. Nyt voin taas harkita huoltokäyntiä!
Tämäpä hieno homma! Tosin olisit saanut purkin koordinaatit kyllä ihan kysymälläkin tuota tarkoitusta varten. Mutta minä en kyllä ihan varauksettomasti tällaista ottaisi käyttöön, sillä heti julkaisun jälkeen vaikeana pidetty mysteerini jästittiin: http://coord.info/GL7R8WZM ja joudun nyt laittamaan uuden purkin johonkin toiseen paikkaan, jota en talleta mihinkään systeemiin nähtäville.

Avatar
jule100
Viestit: 353
Liittynyt: Ma 04.01.2010 17:49
Paikkakunta: Kaarina

Re: Mysteerien loppukoordinaatit beta ei toimi

Viesti Kirjoittaja jule100 » Su 01.04.2012 17:24

Tuo palvelu ei toimi. Liekkö liikaa kuravettä linjoilla. :?
Tämä ulkomaalainen palvelu näyttäisi kuitenkin toimivan.

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: Mysteerien loppukoordinaatit beta ei toimi

Viesti Kirjoittaja aku506 » Su 01.04.2012 17:36

arisoft kirjoitti:
OMO cachers kirjoitti:Hei, tää on tosi hyvä palvelu!

Laadin vahingossa niin vaikean mysteerin (Nato time? GC1RY47) etten osaa sitä enää itse ratkoa, enkä laittanut loppukoordinaatteja muistiin. Nyt oli arisoft käynyt kätköllä ja valitti logissaan (http://www.geocaching.com/seek/log.aspx ... 5045b11e32) että kätkö tarvitsee huoltoa. Nyt voin taas harkita huoltokäyntiä!
Tämäpä hieno homma! Tosin olisit saanut purkin koordinaatit kyllä ihan kysymälläkin tuota tarkoitusta varten. Mutta minä en kyllä ihan varauksettomasti tällaista ottaisi käyttöön, sillä heti julkaisun jälkeen vaikeana pidetty mysteerini jästittiin: http://coord.info/GL7R8WZM ja joudun nyt laittamaan uuden purkin johonkin toiseen paikkaan, jota en talleta mihinkään systeemiin nähtäville.
Onhan siellä se kenttä, jossa voi määritellä omien kätköjen näkyvyyden.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
taaru
Viestit: 166
Liittynyt: To 21.12.2006 0:59
Paikkakunta: Nokia

Re: Mysteerien loppukoordinaatit beta ei toimi

Viesti Kirjoittaja taaru » Su 01.04.2012 18:15

Minulla toimii! Koko päivän olen urakalla ratkonut mysteerien koordinaatteja varastoon ja nyt olisi aika lähteä kätköilykierrokselle. Olen vain seuraa vailla, ja kyselen nyt täällä kätköilykaveria. Lähtö olisi vielä tänään yötä vasten Neste Nokia Nuijamiestentien pihasta (koordinaatit N61 27.920 E 23 30.350). Niin epätoivoisesti kaipaan seuraa, että lupaan tarjota hyvät autokyydit sekä ruuat ruokajuomineen mukaani lähtijälle. Reissu suuntautuu Helsinkiin ja koska sieltä ei ehditä yöksi kotiin, niin minun kustannuksellani majoitumme Sokos Hotel Presidenttiin. Olen jo varannut hotellista saunallisen sviitin. Mukaan lähtijä saa nukkua lokoisasti makuuhuoneessa, itselleni kelpaa olohuoneen sohva. Tämä kaikki on siis tarjolla ensimmäiselle, joka istahtaa autooni tänään klo 20.00. Saavun paikalle sinisellä Jaguarilla, olkaapa tarkkana!

Ps. Koska satuin juuri saamaan päävoiton lotossa, niin olen pystyttänyt täksi illaksi olutteltan kätkölleni http://coord.info/GC1AGGW niitä varten, jotka eivät ehdi tai mahdu mukaan. Teltassa on ilmaisen oluen lisäksi paellaa nälkäiselle kätköilijöille. Olkaapa hyvät!
Kell' onni on, se onnen kätkeköön.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Korjataan kun keritään”