maastokartat lumiaan

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
timppa54
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 01.06.2015 10:02

maastokartat lumiaan

Viesti Kirjoittaja timppa54 » Ti 02.06.2015 8:25

mulla on lumia 820 ja 1020 puhelimet joihin molempiin olen asentanut maastokartat sovelluksen. Kaikki muu pelaa loistavasti paitsi reitin seuranta. Kun puhelin lukkiutuu itsestään tai sen sulkee/vaihtaa ohjemaa yms. ja reitin tallennuksen pitäisi jäädä taustalle pyörimään niin puhelin ilmoittaa, että "reitin tallennus keskeytyi". Olen poistanut ja asentanut ohjelman useampaan kertaan puhelimeen. Reitin tallennus toimii uuden asennuksen jälkeen niin kauan kunnes puhelimen sammutta kokonaan. Käynnistyksen jälkeen ongelma on palannut aina. Ohjelma ohjeistaa virransäästöstä ja tausta toiminnoista, jotka olen kaikki tehnyt. Olen rassannut puhelimen "läpi" mutta ongelma on ja pysyy. Onko kellään samoja kokemuksia tai vielä parempi jos olisi neuvoja ongelman ratkaisuun. Molemmissa puhelimissa sama ongelma.

Samuli70
Viestit: 21
Liittynyt: Pe 29.03.2013 22:06

Re: maastokartat lumiaan

Viesti Kirjoittaja Samuli70 » To 04.06.2015 20:41

Maastokartat on mullakin asennettuna Lumiassa, mutta eipä ole juuri tullut sitä käytettyä. Itse olen ottanut reitit talteen Endomondolla. Sports Trackerkin varmaan ajaisi saman asian.

Avatar
FireFox-71
Viestit: 239
Liittynyt: Su 10.10.2010 19:20
Paikkakunta: Virrat

Re: maastokartat lumiaan

Viesti Kirjoittaja FireFox-71 » To 04.06.2015 21:15

Lumialla on taipumus sammutella sovelluksia virransäästön nimissä...elikkäs olet varmaan tarkastanut, että sovelluksella on lupa toimia taustalla?

Asetukset -> virransäästö -> käyttö

Tosin, veikkaanpa ettei tuokaan ongelmaa ratkaisse :D
Se ettet tiedä, ei tarkoita ettei voisi olla.

______________________Kettu Kuittaa

xanilus
Viestit: 21
Liittynyt: Ma 14.07.2008 15:52

Re: maastokartat lumiaan

Viesti Kirjoittaja xanilus » Pe 05.06.2015 9:39

Moi.
Ei nyt suoranaisesti vastaa kysymykseen mut ajattelin nyt ehdottaa toista softaa.

Maaloo softaperhettä olen itse käytelly. Löytyy kätkösofta sekä siihen lisäpalikka jossa retkeily track jutut.
Taitaa myös löytyä pelkästään tuo retkeilyjuttu ilman kätköominaisuutta. Tai sit retkeilysoftaan saa ostettua lisäpalikkana kätköilyn.
Löytyy myös suomen maastokartta ja alueita voi myös ladata offline.

Muistaakseen kokeiluversio oli rajattu niin et 30min välein piti käynnistää uusiksi ja sit joku kätkömäärä rajoitus oli myös jonka jälkeen ei enää toiminu.

Xanilus

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”