Garmin Dakota20 ja omat kommentit

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
poppis
Viestit: 112
Liittynyt: Ma 02.06.2008 14:48
Paikkakunta: Nurmijärvi

Garmin Dakota20 ja omat kommentit

Viesti Kirjoittaja poppis » Su 22.07.2018 16:57

Hei,

Nyt kaivattaisiin laiteapua. Minulla on Dakota20, johon olen kätkötiedot ladannut muistikortille. Kiersin tänään trailin, jossa oli bonuskätkö. Bonuskätköille naatit sai trailin kätköistä. Kiertäessäni trailia merkitsin gepsissä kätkön löydetyksi ja samalla kirjasin bonuksen tiedot laitteen ”Lisää kommentti”- toiminnolla. Nyt on ongelmana se, että en pääse noihin kommentteihin mitenkään käsiksi :? Jos laitteen kautta katson löydettyjä, en sitä kautta löydä mitään kohtaa, jossa näkisin omat kommentit. Jos taas tarkastelen gpx-tiedostoa muistikortilta, ei siihenkään näytä päivittyneen mitään (gpx-tiedoston muokkauspvm on siis se jolloin sen olen muistikortille alunperin ladannut). Olen onnistunut hukkaamaan piuhan, joten en pääse tietokoneen kautta tutkailemaan gepsin tietoja, olisiko nuo kommentit tallentuneet itse laitteeseen? Olisiko jollain Dakota 20:n omistajalla tietoa ja vinkkejä?

Kiitos jo etukäteen neuvoista :D

fifixi
Viestit: 133
Liittynyt: Pe 10.07.2009 0:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Garmin Dakota20 ja omat kommentit

Viesti Kirjoittaja fifixi » Su 22.07.2018 17:26

Kommentit on geocache_visits.txt tiedostossa. Tämä taitaa mennä aina laitteen muistiin, joten se piuha pitäis olla.

poppis
Viestit: 112
Liittynyt: Ma 02.06.2008 14:48
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Garmin Dakota20 ja omat kommentit

Viesti Kirjoittaja poppis » Su 22.07.2018 19:13

No voi pahus! Täytyypä koittaa löytää sopiva piuha.

Kiitos avusta kuitenkin!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”