Yllättäen ja pyytämättä

Puhu kaikesta kaikille, kaikkien kanssa, kaiken aikaa... luonnollisesti foorumin normaalit ehdot muistaen
JJOH64
Viestit: 19
Liittynyt: To 17.10.2013 12:03

Yllättäen ja pyytämättä

Viesti Kirjoittaja JJOH64 » Su 03.07.2016 19:30

Näin sanoi eräs entinen pääministerimme aikoinaan. No nyt minulle kävi samoin kätköilyharrastuksen parissa. Viron Megassa kirjoitin puumerkkini ns. liikkuvan kätkön lokivihkoon. Vielä kaikki oli ihan hyvin. Kotona kun olin logannut löytöni geocaching.comin sivulle, niin minulle paukahti (yllättäen ja pyytämättä) saksalainen Ala-Saksin matkamuisto. Olenhan minä Ala-Saksissa käynyt, mutta en kätköillyt. Nyt minulla on käsissäni moraalinen ongelma. Liitänkö kyseisen matkamuiston ylpeänä julkiseen profiiliini vai yritänkö häivyttää tapahtuman jäljet ja olla kuin en olisikaan? Auttakaa. En haluaisi kätköillä väärin :wink:

maisymousee
Viestit: 41
Liittynyt: Su 22.04.2012 15:43

Re: Yllättäen ja pyytämättä

Viesti Kirjoittaja maisymousee » Su 03.07.2016 20:29

Mulle on käynyt vastaava juttu Kanadassa aikoinaan, Megassa logattiin liikkuva kätkö ja siitä sain yhden sellaisen osavaltion matkamuiston, missä ei käyty.. Mutta tunnustan että enpä ole moista kyllä kauheasti miettinyt; mulle kun nuo souvenirit ei muutenkaan niin tärkeitä ole eikä niitä tule paljon kateltua. Ja kun en oikein ole ymmärtänyt että mitä tekemistä niillä on kätköilyn kanssa, niin enpä ole osannut ajatella että niillä voisi "väärinkätköilläkään".. No, ehkä siinä tapauksessa jos nyt tuo yksi souveniri olisi se ratkaiseva, jolla saat haasteen ehdot täyteen, mutta senkin tilanteen voi välttää hakemalla haasteen vasta sitten kun ehdot täyttyisi ilmankin..

JJOH64
Viestit: 19
Liittynyt: To 17.10.2013 12:03

Re: Yllättäen ja pyytämättä

Viesti Kirjoittaja JJOH64 » Su 03.07.2016 20:36

Jästivaimollani oli mielestäni hyvä ratkaisu "ongelmaani". Ei muuta kuin tilaamaan Saksan matkaa. Ehtona oli kyllä, että hänen täytyy päästä mukaan :D

Avatar
Kulpakko
Viestit: 259
Liittynyt: Ma 03.10.2011 9:34
Paikkakunta: Lepaa, Hattula

Re: Yllättäen ja pyytämättä

Viesti Kirjoittaja Kulpakko » Su 03.07.2016 22:15

JJOH64 kirjoitti:Jästivaimollani oli mielestäni hyvä ratkaisu "ongelmaani". Ei muuta kuin tilaamaan Saksan matkaa. Ehtona oli kyllä, että hänen täytyy päästä mukaan :D
Vaimo on aina oikeassa.

t. tiimin naispuoleinen :lol:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vain taivas rajana”