Vastaa kyselyy ja voita lahjakortti

Puhu kaikesta kaikille, kaikkien kanssa, kaiken aikaa... luonnollisesti foorumin normaalit ehdot muistaen
exergtutkimus
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 25.11.2013 12:53

Vastaa kyselyy ja voita lahjakortti

Viesti Kirjoittaja exergtutkimus » Pe 06.02.2015 12:38

Jyväskylän yliopisto selvittää kokemuksia digitaalisten liikuntapelien käytöstä. Kysely on tarkoitettu kaikille riippumatta iästä tai pelaamiskokemuksesta, ja siihen vastaaminen vie aikaa noin 5-10 minuuttia. Kyselyyn voi vastata nimettömästi, ja vastauksia tullaan käsittelemään ehdottoman luottamuksellisesti ja hyvän tieteellisen tutkimuksen käytänteitä noudattaen. Kyselyyn rohkaistaan vastaamaan, vaikka digitaaliset liikuntapelit eivät olisikaan tuttuja.

Vastaa kyselyyn ja voita lahjakortti!
Kaikkien kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan sen sulkeuduttua viisi kappaletta S-ryhmän lahjakortteja (1 x 50 euroa ja 4 x 20 euroa).

Vastaa kyselyyn 30.4.2015 mennessä. Kysely on osoitteessa:
http://kyselyt.limequery.com/index.php/764658/lang-fi

exergtutkimus
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 25.11.2013 12:53

Re: Vastaa kyselyy ja voita lahjakortti

Viesti Kirjoittaja exergtutkimus » Ti 31.03.2015 14:54

Kyselyn vastausaikaa jatkettu.
Kaikki vastaukset ovat arvokkaita ja olemme kiitollisia kaikille vastaajille.

Kysely on osoitteessa:
http://kyselyt.limequery.com/index.php/764658/lang-fi

Polku-
Viestit: 146
Liittynyt: Ti 12.04.2011 22:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Vastaa kyselyy ja voita lahjakortti

Viesti Kirjoittaja Polku- » Ke 01.04.2015 8:46

Hei,

ihan vain huomiona noihin pakollisiin kysymyksiin. Olin itse vastaamassa kyselyyn, mutta lopetin siihen, jossa kysyttiin negatiivisista pelikokemuksista. Ei nyt tosiaan tullut mieleen mitään, jolloin siihen annettiin vaihtoehdoksi vastata "en osaa sanoa" tai "ei vastausta". Kuitenkin jokainen kohta sivulla (oliko niitä n. 20?) oli pakollinen. Ei huvittanut ruveta jokaiseen kirjoittamaan samaa vastausta tai monivalintavaihtoehdoista kaikista valitsemaan parhaiten tähän tarkoitukseen soveltuvaa, joten näin helpommaksi lopettaa kyselyn tekemisen tähän. Muistan ainakin itse tilastotieteen kursseilta sen, että pakollisia kysymyksiä kannattaa viimeiseen asti välttää :)

Toivottavasti saat kuitenkin tarpeeksi vastauksia.
Ei geo-Polku tää vie mihinkään...

Avatar
TT3To
Viestit: 14
Liittynyt: Su 25.05.2014 2:16

Re: Vastaa kyselyy ja voita lahjakortti

Viesti Kirjoittaja TT3To » Ke 01.04.2015 10:28

Kyselyyn vastanneena lähinnä mieleen jäin jotenkin negatiivinen lähestymiskulma huonojen kokemusten kautta. Yleensä omia harrastuksiaan lähestyy odotusten ja myönteisten elämysten kautta, niistäkin olisi ollut kiva kertoa, mutta ne eivät varmaan ole kovin kiinnostavia(?).

Avatar
pienipaha
Viestit: 11
Liittynyt: Su 20.07.2014 21:11
Paikkakunta: Kanta-Haeme
Viesti:

Re: Vastaa kyselyy ja voita lahjakortti

Viesti Kirjoittaja pienipaha » Ke 01.04.2015 14:24

Taitaa jäädä kyselyn täyttäminen kesken. Ensimmäisenä kysytään negatiivistä kokemusta eikä ole mahdollista vastata muutoin. Mä olen ilmeisesti osannut valita pelini niin hyvin, etten muista negatiivisiä kokemuksia (hikoilemista tanssipelin takia tuskin voi negatiiviseksi kokemukseksi laskea). Olisi kiva tietää mikä on kyselyn tarkoitus.

Lisäys. Vastasin kuitenkin kyselyn loppuun. Kyselystä jäi negatiivinen mielikuva.
when nothing goes right, go left.

MiniJarva
Viestit: 87
Liittynyt: Ma 26.08.2013 9:14

Re: Vastaa kyselyy ja voita lahjakortti

Viesti Kirjoittaja MiniJarva » Ke 01.04.2015 15:12

Sama juttu,
Ei ehkä ihan tänne sopiva, sillä minulle tuli mieleen että pitäisi kertoa miten Nintendon pelit on niin huonoja, etten enää tahdo pelata koko Nintendolla. :)

exergtutkimus
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 25.11.2013 12:53

Re: Vastaa kyselyy ja voita lahjakortti

Viesti Kirjoittaja exergtutkimus » Ke 08.04.2015 13:42

Kysely jatkuu edelleen.
Osoite: http://kyselyt.limequery.com/index.php/764658/lang-fi

Jos ihmettelet miksi kysymme vain negatiivisista kokemuksista, niin olemme selvittäneet positiivisia kokemuksia jo aikaisemmin.

exergtutkimus
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 25.11.2013 12:53

Re: Vastaa kyselyy ja voita lahjakortti

Viesti Kirjoittaja exergtutkimus » To 09.04.2015 13:36

Kyselyn vastausaikaa jatkettu.
Kaikki vastaukset ovat arvokkaita ja olemme kiitollisia kaikille vastaajille.

Kysely on osoitteessa:
http://kyselyt.limequery.com/index.php/764658/lang-fi

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vain taivas rajana”