Myöhässä....

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
Avatar
tsahkali
Viestit: 332
Liittynyt: Ti 04.11.2014 11:06

Myöhässä....

Viesti Kirjoittaja tsahkali » Ma 19.09.2016 23:09

Lueskelen palstaa sillon-tällön.
Sen nyt ainakin muistan, että olen tänään jo täällä käynyt....
Ja sitten putkahtaa uutena tämmöinen:

Porvoo CacheCon 2017
ViestiKirjoittaja Delenna » Ke 14.09.2016 14:25

Mistäs tämmöinen jälkijättöisyys voisi johtua??

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Myöhässä....

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 20.09.2016 0:31

tsahkali kirjoitti:Lueskelen palstaa sillon-tällön.
Sen nyt ainakin muistan, että olen tänään jo täällä käynyt....
Ja sitten putkahtaa uutena tämmöinen:

Porvoo CacheCon 2017
ViestiKirjoittaja Delenna » Ke 14.09.2016 14:25

Mistäs tämmöinen jälkijättöisyys voisi johtua??
Hmm, pitäisi kysyä softan tekijöiltä.

Mutta katsoitko rivin lopussa olevaa "Uusin viesti" -tietoa vai ketjun nimen alla olevaa ketju aloitettu -tietoa?
uudet.png
uudet.png (20.1 KiB) Katsottu 2671 kertaa
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
tsahkali
Viestit: 332
Liittynyt: Ti 04.11.2014 11:06

Re: Myöhässä....

Viesti Kirjoittaja tsahkali » Ke 21.09.2016 14:26

Minulla on linkki, joka menee suoraan 'uusiin viesteihin'.
Ko. ketjua ei siihen tullut.
Illalla myöhemmin se sitten ilmestyi, ajallisesti se olisi pitänyt näkyä jo aiemminkin.

Laurenzia79
Viestit: 31
Liittynyt: Ti 28.05.2013 15:27

Re: Myöhässä....

Viesti Kirjoittaja Laurenzia79 » Ke 21.09.2016 14:39

Tämän palstan säädöt ovat kai niin, että uusiin viesteihin tulevat vain ne viestit, jotka ovat tulleet sinun edellisen käyntisi jälkeen. Ainakin joillakin palstoilla joilla olen, eivät tuossa listauksessa näy ne viestit jotka ovat tulleet edellisen vierailusi aikana. Minustakin se on harmillista. Joillekin palstoille joilla olen ja joissa on ainakin samannäköinen pohja on tehty erillinen namiska "lukemattomat viestit". Se on minusta kätevä

harri.hypen
Viestit: 33
Liittynyt: To 24.07.2014 13:52

Re: Myöhässä....

Viesti Kirjoittaja harri.hypen » Ke 21.09.2016 16:12

Laurenzia79 kirjoitti:Joillekin palstoille joilla olen ja joissa on ainakin samannäköinen pohja on tehty erillinen namiska "lukemattomat viestit". Se on minusta kätevä
Tarkoitat varmaan Näytä lukemattomat viestit (.../search.php?search_id=unreadposts) -toimintoa? :?: Pelittää hyvin Merkitse kaikki alueet luetuiksi- tai Merkitse viestit luetuiksi- toiminnon kanssa. Suostuisikohan ylläpito lisäämään ko. toiminnon foorumin headereihin jos sitä kiltisti pyytäisi? :wink: :?:

Laurenzia79
Viestit: 31
Liittynyt: Ti 28.05.2013 15:27

Re: Myöhässä....

Viesti Kirjoittaja Laurenzia79 » Ke 21.09.2016 16:20

Joo! Juuri sitä tarkoitan, mutta en vain ole löytänyt sitä! Kiitos!

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Myöhässä....

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 21.09.2016 21:16

harri.hypen kirjoitti:Tarkoitat varmaan Näytä lukemattomat viestit (.../search.php?search_id=unreadposts) -toimintoa? :?: Pelittää hyvin Merkitse kaikki alueet luetuiksi- tai Merkitse viestit luetuiksi- toiminnon kanssa. Suostuisikohan ylläpito lisäämään ko. toiminnon foorumin headereihin jos sitä kiltisti pyytäisi? :wink: :?:
Ei ainakaan tämä ylläpitäjä. Homma vaatii osaavan henkilön joka hallitsee phpBB:n säätämisen, allekirjoittaneesta siihen ei ole.

Ainostaan Lukemattomat -linkin (joka on nyt sivuston etusivulla ja keskustelun yläpalkissa) takaa avautuvan "Näytä lukemattomat viestit" -sivun otsikon perään on nyt lisätty sama "Merkitse kaikki luetuksi" mikä normaalisti on keskustelualueen etusivulla.

Samalla mainitsen että suunnitelmissa ei ole toteuttaa "merkitse alue luetuksi" yms. parempia linkkejä enkä myöskään vastaa lukemattomien / uusien tulosten oikeellisuudesta ja viestien kirjautumisesta luetuiksi tai ei-uusiksi. Joka phpBB:n tuntee taikka haluaa googlettaa asiaan liittyen, huomaa hyvin pian miksi...
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”