Lähimmät puuttuvat D/T- rajaus vuoden perusteella

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
Avatar
Impulssi
Viestit: 20
Liittynyt: Su 27.07.2014 19:50

Lähimmät puuttuvat D/T- rajaus vuoden perusteella

Viesti Kirjoittaja Impulssi » La 23.05.2015 16:49

En tiedän onko muilla samaa tarvetta, mutta itse näkisin hyödyllisenä, jos "Lähimmät puuttuvat D/T -kombinaatiot" listaan voisi tehdä rajauksen "Huomioi vain löydöt jotka olen tehnyt jälkeen:"

Tämä rajaus auttaisi esim keräämään tietyn määrän yhdistelmiä tietyn vuoden aikana. Nykyäänhän sieltä löytyy "Huomioi vain löydöt jotka olen tehnyt ennen:"

Toki ymmärrän että ei oo ehkä prioriteetti nro 1 sivun päivityksissä. Mutta tästä olisi ainakin yhdelle kätköilijälle iloa :)
Kuva

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Lähimmät puuttuvat D/T- rajaus vuoden perusteella

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 23.05.2015 18:37

Impulssi kirjoitti:En tiedän onko muilla samaa tarvetta, mutta itse näkisin hyödyllisenä, jos "Lähimmät puuttuvat D/T -kombinaatiot" listaan voisi tehdä rajauksen "Huomioi vain löydöt jotka olen tehnyt jälkeen:"

Tämä rajaus auttaisi esim keräämään tietyn määrän yhdistelmiä tietyn vuoden aikana. Nykyäänhän sieltä löytyy "Huomioi vain löydöt jotka olen tehnyt ennen:"

Toki ymmärrän että ei oo ehkä prioriteetti nro 1 sivun päivityksissä. Mutta tästä olisi ainakin yhdelle kätköilijälle iloa :)
Sinänsä nykyään hieman karsastan näitä lisäominaisuuspyyntöjä koska samaan aikaan toisaalta tulee viestiä "täällä on niin järkyttävästi valintoja etten mä osaa käyttää, surkea sivusto, mä meen geocaching.comiin" eli ennemmin pitäisi alkaa poistelemaan vaihtoehtoja. Sitten kun niitä olisi paljon vähemmän voisi keskittyä kirjoittamaan ohjeet. Tämä sivusto on surkea käsistä karannut valintaviidakko mitä kukaan ei enää osaa käyttää.

Mietteissä on ollut muuttaa sivustoa siten, että sivusto koostuisi ainoastaan yhdestä napista "Näytä lähin kätkö" niin ylläpitäminen olisi helpompaa ja en ajaisi käyttäjiä karkuun. Ja ei, mukana ei olisi "älä näytä löytämiäni" koska seuraavaksi haluttaisiin myös "älä näytä omiani", sitten kun se olisi toivottaisiin myös "älä näytä niitä missä terrain on ali/yli" valintaa, kun se olisi niin... :P

Mutta kun tämän nyt sai helposti mukaan (kun teki muusta rakenteesta johtuen erillisenä kohtana typerällä 01.01.2000 -oletusarvolla) niin lisäsin nyt tämän vaihtoehdon mukaan.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: Lähimmät puuttuvat D/T- rajaus vuoden perusteella

Viesti Kirjoittaja aku506 » La 23.05.2015 20:57

haksu10 kirjoitti:
Sinänsä nykyään hieman karsastan näitä lisäominaisuuspyyntöjä koska samaan aikaan toisaalta tulee viestiä "täällä on niin järkyttävästi valintoja etten mä osaa käyttää, surkea sivusto, mä meen geocaching.comiin" eli ennemmin pitäisi alkaa poistelemaan vaihtoehtoja. Sitten kun niitä olisi paljon vähemmän voisi keskittyä kirjoittamaan ohjeet. Tämä sivusto on surkea käsistä karannut valintaviidakko mitä kukaan ei enää osaa käyttää.
Ja yhden pocket queryn jälkeen palaavat =) Siis oikeesti. Kuka on kehittänyt niin epäkäyttäjäystävällisen järjestelmän kuin taskukyselyt. Ja monet lisäominaisuudet on oikeasti sellaisia, ettei niitä tarvitse katsoa päinkään jos ei huvita.

PS: Tuo näytä lähin kätkö olisi varmasti liian vaikea jollekulle.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Impulssi
Viestit: 20
Liittynyt: Su 27.07.2014 19:50

Re: Lähimmät puuttuvat D/T- rajaus vuoden perusteella

Viesti Kirjoittaja Impulssi » La 23.05.2015 23:35

haksu10 kirjoitti: Mutta kun tämän nyt sai helposti mukaan (kun teki muusta rakenteesta johtuen erillisenä kohtana typerällä 01.01.2000 -oletusarvolla) niin lisäsin nyt tämän vaihtoehdon mukaan.
Iso kiitos ja kumarrus!!

Enkä tänne sivustolle tule sen takia että täällä ois asiat helppoja (vaikka saa se sitäkin olla), vaan että tällä sivustolla on aidosti antaa jotain mitä gc.comilla ei. (Kuten hienot tilastot, suomiyhteisön ja "lähimmät puuttuvat D/T" listaukset :) ).
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”