tilastoista

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Su 15.05.2016 19:03

Forestress kirjoitti:Kiitos vinkistä, Teemu! Täytyykin heti kokeilla tätä, kun kysymysmerkit on taas perustilastosta kadonneet. Haksu on tainnut tehdä taas taikojaan. :D
Taikoja en osaa tehdä... osaisinkin, niin olisi kaikki niin paljon helpompaa :)

Mutta kolmena päivänä on nyt aamuyön ajot mennyt siten, ettei näitä kummituskysymysmerkkejä ole ilmaantunut. Ehkäpä uskaltaa sanoa että virheelliset kysymysmerkit ovat suurella todennäköisyydellä nyt poissa. Vielä täytyy löytää se perimmäinen syy koko ongelmaan, siitä löytyy vain leivänmurusia joita koitan seurata pahan alkulähteelle... :P
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

NH82
Viestit: 104
Liittynyt: Su 29.09.2013 21:15

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja NH82 » Ti 26.07.2016 13:51

Käyttäjälinkit-kohtaan etusivulle on ilmestynyt uusi aukeava valikko, jolla pääsee suoraan Tilastot > Ylläpito -kohtaan, kiitokset siitä! Olisikohan vielä mahdollista saada tuo "Virstanpylväät" -tilastokuva siirrettyä johonkin muualle Ylläpito-sivulta, koska kyseiselle sivulle mennessä ilmeisesti kyseinen kuva muodostetaan ja sen seurauksena mahdollisuus tyhjentää kuvien välimuisti siirtyy eteenpäin kahdella tunnilla?

"Et voi juuri nyt tyhjätä kuvien välimuistia, toiminto on mahdollinen 26.07. kello 15:46"
Kuva

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 26.07.2016 14:32

NH82 kirjoitti:Käyttäjälinkit-kohtaan etusivulle on ilmestynyt uusi aukeava valikko, jolla pääsee suoraan Tilastot > Ylläpito -kohtaan, kiitokset siitä! Olisikohan vielä mahdollista saada tuo "Virstanpylväät" -tilastokuva siirrettyä johonkin muualle Ylläpito-sivulta, koska kyseiselle sivulle mennessä ilmeisesti kyseinen kuva muodostetaan ja sen seurauksena mahdollisuus tyhjentää kuvien välimuisti siirtyy eteenpäin kahdella tunnilla?
Hyvä huomio ja kiitos kiitoksista!

Siirsin nyt virstanpylväiden varsinaisen käsittelyn erilliselle sivulle, jonne ylläpito -osuudessa on linkki. Ongelma on toivottavasti nyt poissa.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

NH82
Viestit: 104
Liittynyt: Su 29.09.2013 21:15

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja NH82 » Ti 26.07.2016 15:14

haksu10 kirjoitti:
NH82 kirjoitti:Käyttäjälinkit-kohtaan etusivulle on ilmestynyt uusi aukeava valikko, jolla pääsee suoraan Tilastot > Ylläpito -kohtaan, kiitokset siitä! Olisikohan vielä mahdollista saada tuo "Virstanpylväät" -tilastokuva siirrettyä johonkin muualle Ylläpito-sivulta, koska kyseiselle sivulle mennessä ilmeisesti kyseinen kuva muodostetaan ja sen seurauksena mahdollisuus tyhjentää kuvien välimuisti siirtyy eteenpäin kahdella tunnilla?
Hyvä huomio ja kiitos kiitoksista!

Siirsin nyt virstanpylväiden varsinaisen käsittelyn erilliselle sivulle, jonne ylläpito -osuudessa on linkki. Ongelma on toivottavasti nyt poissa.
Todella nopea reagointi, iso kiitos siitä! :D
Kuva

Avatar
Forestress
Viestit: 174
Liittynyt: La 17.09.2011 12:20

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja Forestress » Ke 14.12.2016 16:27

Paluu lempiaiheeseeni: tilastot!

Ristiriitaa .commin ja .fin välillä:
Geocaching.com:n saldo näyttää nyt minulla 2544 kätköä, joihin sisältyvät vuosina 2015 ja 2016 löydetyt 20 lab-kätköä.
Geocache.fi:n tilasto näyttää, että minulla olisi nyt 2524 kätköä, joten epäilykseni kohdistuu noihin labbeihin, mutta voin toki olla väärässä. :oops:
Perustilastosta laskemalla geocache.fi näyttää edelleen 2524, ja labeissä ja kysymysmerkeissä on arvo 0.
Vielä 29.11. geocache.fi näytti, että minulla olisi 2540 kätköä, minkä jälkeen määrä on pudonnut tuohon 2524:ään.
Kummissani olen. :?: :!:
Liitteet
161214 stat.png
Forestress - Perustilasto
161214 stat.png (24.92 KiB) Katsottu 7019 kertaa
--- Forestress - Forest is my Fortress ---

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 15.12.2016 18:17

Forestress kirjoitti:Paluu lempiaiheeseeni: tilastot!

Ristiriitaa .commin ja .fin välillä:
Geocaching.com:n saldo näyttää nyt minulla 2544 kätköä, joihin sisältyvät vuosina 2015 ja 2016 löydetyt 20 lab-kätköä.
Geocache.fi:n tilasto näyttää, että minulla olisi nyt 2524 kätköä, joten epäilykseni kohdistuu noihin labbeihin, mutta voin toki olla väärässä. :oops:
Perustilastosta laskemalla geocache.fi näyttää edelleen 2524, ja labeissä ja kysymysmerkeissä on arvo 0.
Vielä 29.11. geocache.fi näytti, että minulla olisi 2540 kätköä, minkä jälkeen määrä on pudonnut tuohon 2524:ään.
Kummissani olen. :?: :!:
Asiasta onkin jo aiempiakin kysymyksiä tässä ketjussa mutta kertaus on opintojen äiti.

Tilastot toimivat oikein, kun tuo lupa käyttäjätietojen käyttöön on voimassa. Tällöin saa kaikki käyttäjän tilastomäärät ja myös laskettua lab-kätköjen määrän. Luvan annon jälkeen seuraavana yönä ladataan (jos geocaching.com:n dataliityntä niin suo) ja käsitellään tiedot joten seuraavana päivänä lukemat pitäisi olla oikein.

Ilman tuota lupaa taitaa olla juurikin niin, että kokonaislöytömäärä on labkätköjen verran todellista pienempi.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

kemamake
Viestit: 33
Liittynyt: Pe 25.12.2009 18:43

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja kemamake » To 15.12.2016 19:18

Annoin luvan käyttäjätietoihin ja päivityksen jälkeen muutuinkin preriumista peruskäyttäjäksi.

Avatar
Forestress
Viestit: 174
Liittynyt: La 17.09.2011 12:20

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja Forestress » Pe 16.12.2016 12:52

Kiitos vastauksesta, Haksu!

Minä en ainakaan näytä muistavan tuota käyttäjätietojen lupa-asiaa. Onko mitään keinoa, mistä voisin epäillä, että tuo käyttäjälupa on mennyt umpeen? :?: Täytyisikö alkaa laittaa omaan kalenteriin 3 kk välein hälytys, että muista uusia lupa. Sivut ovat näyttäneet toistaiseksi ihan oikein esim. .commin että .fin käyttäjästatuksen, joten siitä en ainakaan olisi päässyt kiinni umpeutuneeseen tietoon. Maalaistollo ei myöskään ymmärrä, miten juuri labit alkavat käyttäytyä omituisesti käyttäjäluvan mentyä umpeen, vaikka vastaus olisi kuinka .commin rajapinnan ominaisuuksissa. :(
--- Forestress - Forest is my Fortress ---

Tussary
Viestit: 34
Liittynyt: Ke 07.09.2011 8:15

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja Tussary » Pe 16.12.2016 13:08

kemamake kirjoitti:Annoin luvan käyttäjätietoihin ja päivityksen jälkeen muutuinkin preriumista peruskäyttäjäksi.
.Com:n mukaan olet peruskäyttäjä.
Forestress kirjoitti:Kiitos vastauksesta, Haksu!

Minä en ainakaan näytä muistavan tuota käyttäjätietojen lupa-asiaa. Onko mitään keinoa, mistä voisin epäillä, että tuo käyttäjälupa on mennyt umpeen? :?: Täytyisikö alkaa laittaa omaan kalenteriin 3 kk välein hälytys, että muista uusia lupa. Sivut ovat näyttäneet toistaiseksi ihan oikein esim. .commin että .fin käyttäjästatuksen, joten siitä en ainakaan olisi päässyt kiinni umpeutuneeseen tietoon. Maalaistollo ei myöskään ymmärrä, miten juuri labit alkavat käyttäytyä omituisesti käyttäjäluvan mentyä umpeen, vaikka vastaus olisi kuinka .commin rajapinnan ominaisuuksissa. :(
Minä mielestäni näin .fi sivun ylälaidassa ilmoituksen oman lupani vanhentumisesta. Taisi olla 13.12 ja huomasin sen 14.12.

Avatar
tsahkali
Viestit: 332
Liittynyt: Ti 04.11.2014 11:06

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja tsahkali » Pe 16.12.2016 20:16

Kun lupa menee umpeen, niin silloinhan putoaa peruskäyttäjäksi.
Siinähän se häly on.

kemamake
Viestit: 33
Liittynyt: Pe 25.12.2009 18:43

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja kemamake » Pe 16.12.2016 20:49

[quote="tsahkali"]Kun lupa menee umpeen, niin silloinhan putoaa peruskäyttäjäksi.
Siinähän se häly on.[/quote
Ensi kesään maksettu.olisi taas pitänyt lukea ohjeet. Fi:n puoleele muutin premiumiksi mutten comin puolelle. Siksi hävisi päivityksessä.

BeachHill
Viestit: 97
Liittynyt: Ma 04.07.2011 22:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja BeachHill » Pe 16.12.2016 20:56

kemamake kirjoitti:Fi:n puoleele muutin premiumiksi mutten comin puolelle.
.fi-puolella ei ole premiumia. On vain Perus, Turbo tai Eeppinen. .com-puolella on Member tai Premium Member.

Avatar
Pretty.Killswitch
Viestit: 425
Liittynyt: Ti 29.05.2012 10:01
Paikkakunta: Savo

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja Pretty.Killswitch » La 17.12.2016 0:06

BeachHill kirjoitti:
kemamake kirjoitti:Fi:n puoleele muutin premiumiksi mutten comin puolelle.
.fi-puolella ei ole premiumia. On vain Perus, Turbo tai Eeppinen. .com-puolella on Member tai Premium Member.
.fi puolella on melkein pakko olla premium, muuten ei toimi koko sivusto. Tiedän sen, koska itekki pitäis moinen jäsenyys uusia ja sammakkokin siitä just sähköpostilla muistutti, mutta kun on tässä ollut kaikkea...
X

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 17.12.2016 1:49

Forestress kirjoitti:Kiitos vastauksesta, Haksu!

Minä en ainakaan näytä muistavan tuota käyttäjätietojen lupa-asiaa. Onko mitään keinoa, mistä voisin epäillä, että tuo käyttäjälupa on mennyt umpeen? :?: Täytyisikö alkaa laittaa omaan kalenteriin 3 kk välein hälytys, että muista uusia lupa. Sivut ovat näyttäneet toistaiseksi ihan oikein esim. .commin että .fin käyttäjästatuksen, joten siitä en ainakaan olisi päässyt kiinni umpeutuneeseen tietoon. Maalaistollo ei myöskään ymmärrä, miten juuri labit alkavat käyttäytyä omituisesti käyttäjäluvan mentyä umpeen, vaikka vastaus olisi kuinka .commin rajapinnan ominaisuuksissa. :(
Luvan päättymisestä kerrotaan viikon ajan ennen luvan päättymistä etusivulla olevalla huomautuksella. Luvan päättymisen jälkeen oikeassa yläkulmassa nimimerkin edessä näkyy vihreällä OK-merkillä varustetun Premium -tekstin sijaan punaisella virheruksilla varustettu Vahvistus -teksti. Samoin sivuston tarjonta rajoittuu voimakkaasti ja esim. Geocache.fi:n kätkökuvaukseen johtavat linkit katoavat, kartalla on vähemmän valintoja, kätköt on väärissä paikoissa jne.

Mutta tähän päättyvän luvan ongelmaan on pyydetty parempaa ratkaisua. Niinpä lähiaikoina onkin tulossa lisäys, että päättyvästä luvasta saa sähköposti-ilmoituksen viikkoa ennen päättymistä. Toivottavasti tämä parantaa tilannetta, joskin voihan Geocache.fi:n turhat ja haitalliset sähköpostit mennä roskaposteihin joten tämäkään ei ole täydellinen ratkaisu.

Kun en jaksa kaivaa missä olen selittänyt Lab -"kätköistä" niin kerrataan asiaa. Lab:t käyttäytyvät omituisesti siksi, että ne eivät ole kätköjä, niistä ei ole olemassa mitään loggausta tai mitään muutakaan tietoa. Ne ovat ainoastaan käyttäjälle heitetty lisälukema löytömäärään, ja edes tätä lukemaa ei Geocaching.com:lta saa.

Kun käyttäjällä on lupa voimassa, ladataan käyttäjän yleinen tilastodata, mukaan lukien eri kätkötyyppien löytömäärät sekä kokonaislöytömäärä. Kun kokonaislöytömäärästä vähennetään eri kätkötyyppien löytömäärät, saadaan numero joka kertoo paljonko eroa on. Sitten vain oletetaan että ero on Lab -lukema (vaikka voikin sisältää kätköjä, joiden julkaisu on peruttu yms.)

Kun Geocaching.com:n muutama vuosi sitten lupaama muutos että myös Lab:t muuttuvat kätköiksi löytöpäivineen jne. toteutuu, niin sitten - olettaen että Lab:eista on myös normaaliin tapaan löytöloki - asia helpottuu koska sitten niistäkin on jotain faktaa eli tiedot lokien joukossa. Tällöin myös niiden määrä on suoraan laskettavissa.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

WalkerJB
Viestit: 25
Liittynyt: Ti 14.10.2014 10:39

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja WalkerJB » Su 18.12.2016 10:48

haksu10 kirjoitti:
Forestress kirjoitti:Kiitos vastauksesta, Haksu!

Kun Geocaching.com:n muutama vuosi sitten lupaama muutos että myös Lab:t muuttuvat kätköiksi löytöpäivineen jne. toteutuu, niin sitten - olettaen että Lab:eista on myös normaaliin tapaan löytöloki - asia helpottuu koska sitten niistäkin on jotain faktaa eli tiedot lokien joukossa. Tällöin myös niiden määrä on suoraan laskettavissa.
En kyllä tiedä onko jotain muutosta jo tullut, mutta pientä ajatusta minulla on, että näin olisi. Nimittäin Project-GC osaa nykyään näyttää labcachet, jopa luetella minkä nimiset ja milloin ne on tethty. Lukumäärän listätään siten löytyömäärään. Se, että voidaan näyttää mitkä ja milloin labcachet on tehty viittaa jonkin tiedoston lukemiseen. Muihin tilastoinhin ne eivät vaikuta kuin löytömäärään ja virstanpylväisiin. Tosin Project-GC näyttää edelleen virstapylväät väärin. Tämä muutos tuli muutama kuukausi sitten.

Kuva

Avatar
Forestress
Viestit: 174
Liittynyt: La 17.09.2011 12:20

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja Forestress » Su 18.12.2016 13:40

haksu10 kirjoitti:
Forestress kirjoitti:Onko mitään keinoa, mistä voisin epäillä, että tuo käyttäjälupa on mennyt umpeen? :?:
Luvan päättymisestä kerrotaan viikon ajan ennen luvan päättymistä etusivulla olevalla huomautuksella. Luvan päättymisen jälkeen oikeassa yläkulmassa nimimerkin edessä näkyy vihreällä OK-merkillä varustetun Premium -tekstin sijaan punaisella virheruksilla varustettu Vahvistus -teksti. Samoin sivuston tarjonta rajoittuu voimakkaasti ja esim. Geocache.fi:n kätkökuvaukseen johtavat linkit katoavat, kartalla on vähemmän valintoja, kätköt on väärissä paikoissa jne.
Ohessa kuva etusivusta _ennen_ kuin päivitin käyttäjäluvan. Olen varmaan vähän tyhmä, kun en tajua, mistä minun pitäisi nähdä, että lupa on mennyt umpeen. Kun menin hyväksyntäsivulle, sieltä se näkyi kyllä, mutta etusivu näytti oheiselta. Voiko juuri samoihin aikoihin .fi:n kautta tehty .com premium-jatko sotkea asiaa, kun sattui tähän samaan hässäkkään?
haksu10 kirjoitti:Kun Geocaching.com:n muutama vuosi sitten lupaama muutos että myös Lab:t muuttuvat kätköiksi löytöpäivineen jne. toteutuu, niin sitten - olettaen että Lab:eista on myös normaaliin tapaan löytöloki - asia helpottuu koska sitten niistäkin on jotain faktaa eli tiedot lokien joukossa. Tällöin myös niiden määrä on suoraan laskettavissa.
Tämähän olisi varsin hieno homma, varsinkin, jos tämä olisi jo toteutettavissa kuten WalkerJB vihjasi.
Liitteet
Lupa käyttäjätiedoille.jpg
Näkymä 16.12.
Lupa käyttäjätiedoille.jpg (156.75 KiB) Katsottu 5460 kertaa

Hamytin
Viestit: 12
Liittynyt: Ma 22.08.2011 16:57

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja Hamytin » Su 18.12.2016 14:12

^Ei mulla muuta, mutta tuo kuva ei ole etusivusta, vaan (suosikki)tilastosivusta :)

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Su 18.12.2016 17:12

WalkerJB kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:
Forestress kirjoitti:Kiitos vastauksesta, Haksu!

Kun Geocaching.com:n muutama vuosi sitten lupaama muutos että myös Lab:t muuttuvat kätköiksi löytöpäivineen jne. toteutuu, niin sitten - olettaen että Lab:eista on myös normaaliin tapaan löytöloki - asia helpottuu koska sitten niistäkin on jotain faktaa eli tiedot lokien joukossa. Tällöin myös niiden määrä on suoraan laskettavissa.
En kyllä tiedä onko jotain muutosta jo tullut, mutta pientä ajatusta minulla on, että näin olisi. Nimittäin Project-GC osaa nykyään näyttää labcachet, jopa luetella minkä nimiset ja milloin ne on tethty. Lukumäärän listätään siten löytyömäärään. Se, että voidaan näyttää mitkä ja milloin labcachet on tehty viittaa jonkin tiedoston lukemiseen. Muihin tilastoinhin ne eivät vaikuta kuin löytömäärään ja virstanpylväisiin. Tosin Project-GC näyttää edelleen virstapylväät väärin. Tämä muutos tuli muutama kuukausi sitten.
Lienee "rahalla saa ja hevosella pääsee" -juttu tms. Geocache.fi:lle näitä tietoja ei ole missään tarjolla :(

Odottelen siis edelleen tämän asian suhteen.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Su 18.12.2016 17:16

Forestress kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:
Forestress kirjoitti:Onko mitään keinoa, mistä voisin epäillä, että tuo käyttäjälupa on mennyt umpeen? :?:
Luvan päättymisestä kerrotaan viikon ajan ennen luvan päättymistä etusivulla olevalla huomautuksella. Luvan päättymisen jälkeen oikeassa yläkulmassa nimimerkin edessä näkyy vihreällä OK-merkillä varustetun Premium -tekstin sijaan punaisella virheruksilla varustettu Vahvistus -teksti. Samoin sivuston tarjonta rajoittuu voimakkaasti ja esim. Geocache.fi:n kätkökuvaukseen johtavat linkit katoavat, kartalla on vähemmän valintoja, kätköt on väärissä paikoissa jne.
Ohessa kuva etusivusta _ennen_ kuin päivitin käyttäjäluvan. Olen varmaan vähän tyhmä, kun en tajua, mistä minun pitäisi nähdä, että lupa on mennyt umpeen. Kun menin hyväksyntäsivulle, sieltä se näkyi kyllä, mutta etusivu näytti oheiselta. Voiko juuri samoihin aikoihin .fi:n kautta tehty .com premium-jatko sotkea asiaa, kun sattui tähän samaan hässäkkään?
Aivan... täytyypä korjata itseäni:

Jos premium on hankittu Kiven alta / Geocache.fi:n putiikista, tällöin premiumtieto ei katoa Geocache.fi:stä ennen kuin vuosi ostopäivästä on mennyt. Joten tällöin siis vain etusivun viesti (ja piakkoin sähköposti) ilmaisee, että lupa on umpeutumassa.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: tilastoista

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Su 18.12.2016 17:20

kemamake kirjoitti:Annoin luvan käyttäjätietoihin ja päivityksen jälkeen muutuinkin preriumista peruskäyttäjäksi.
Jos premiumin tilaa Kiven alta tai Geocache.fi:n putiikista, astuu premium Geocache.fi:ssä voimaan heti ja kun tilaus on käsitelty, laskun / kuitin mukana tulee myös ohjeet siihen, miten premium aktivoidaan Geocaching.com:n puolelle. Ilmeisesti sinulla on tämä aktivointi jäänyt tekemättä.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”