Lähetä Garminiin ja "ylimääräiset" kätköt

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
Avatar
olgone
Viestit: 17
Liittynyt: La 27.09.2008 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Lähetä Garminiin ja "ylimääräiset" kätköt

Viesti Kirjoittaja olgone » Ma 23.08.2010 20:39

Kätköt > Kartalla -sivuilta löytyi erikoinen "vika".
Olen valinnut kätköjä hakuun vain 980 kpl, koska omaan Garminin laitteeseen mahtuu vain 1000 pistettä ja haluan säilyttää muutamia muitakin pisteitä tallessa kaiken varalta.
Rajoitukset ja kartta Enintään [ 980 ▼ ] tulosta enintään [ - ▼ ] km:n säteellä.
...
Löytyi 980 kätköä 13 km:n säteellä keskipisteestä [ Lähetä Garminiin ]
Kaikki toimii hyvin tähän mennessä, mutta kun haluan lähettää ne omaan laitteeseen, niin seuraavan sivun tuloste lähettää laitteeseen 988 kätköä.
Geokätkölähetys GPS-laitteeseen
Huomaa: jos olet ottanut Garminissa käyttöön Garmin 60-sarjalaiseen GSAKista tutut kätkökuvakkeet -ominaisuuden, kannattaa kytkeä omista tiedoista päälle "Tutut kätkökuvakkeet käytössä gepsissä"

Siirrettäviä reittipisteitä 988 kpl
  • (o) Vain kätkö(t) 988 kpl
    ( ) Kätkö(t) sekä additional WP(t) 1167 kpl
[ Lähetä Garminiin ]
Kun sitten katsoo GPS:stä mitä siellä on niin ympäri Suomea näkyy kätköjä, jotka eivät kuuluneet alkuperäiseen hakuun.
Tässä muutamia "ylimääräisiä" kätköjä, jotka löytyvät joka kerta kun lähetän kätköjä laitteeseen.
GC1R18M, GC1K6K1, GC1JQ6O, GC1P6JO, GC1PAJT, GC1F135, GC1M1K4

Avatar
MooseM
Viestit: 215
Liittynyt: To 21.12.2006 17:15
Paikkakunta: Hattula,Kanta-Häme

Re: Lähetä Garminiin ja "ylimääräiset" kätköt

Viesti Kirjoittaja MooseM » Ma 23.08.2010 21:58

Olen huomannut vähän samantyyppisen jutun.500 jemman haussa kepsiin lähetys tarjoaa aina 501 kätköä.En sen paremmin ole tutkinut mikä tuo yksi ylimääräinen on.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Lähetä Garminiin ja "ylimääräiset" kätköt

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 24.08.2010 0:06

Aina vaaditaan lisää ja lisää kaikkea, ja sitten kun tarjoan kätköjä enemmän kuin mitä on edes pyydetty niin sittenkin valitetaan :lol:

No joo, jos joku viitsii pistää (tähän ketjuun tai salaisempana vaikka privana, mailina, faksina, kirjepostina tai kirjekyyhkyn matkassa) kartan "Suora linkki tähän kyselyyn:" -linkin tiedon virheellisestä toimivasta gepsuliiniin lähetyksestä niin asian tutkinta helpottuu; tämä on jälleen niitä ongelmia mitä itse en saa toistettua sitten millään :(
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Lähetä Garminiin ja "ylimääräiset" kätköt

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 24.08.2010 0:55

haksu10 kirjoitti:No joo, jos joku viitsii pistää (tähän ketjuun tai salaisempana vaikka privana, mailina, faksina, kirjepostina tai kirjekyyhkyn matkassa) kartan "Suora linkki tähän kyselyyn:" -linkin tiedon virheellisestä toimivasta gepsuliiniin lähetyksestä niin asian tutkinta helpottuu; tämä on jälleen niitä ongelmia mitä itse en saa toistettua sitten millään :(
Sopiva suoralinkki saapui; ongelman ratkominen on siis nyt työlistalla.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Lähetä Garminiin ja "ylimääräiset" kätköt

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 24.08.2010 1:41

Ongelma pitäisi nyt olla poissa ja kätköjä tarjolla oikea määrä.

Syynä oli wanha koodi ajalta ennen seitsemänmerkkisiä waypointeja. Tällöin toimi hienosti haku jossa pyytettiin (additional waypointeja mukaan saaden) esim. kätkö jonka waypoint on joko "GCR18M" taikka jonka loppu on "R18M". Mutta nyt tuo haku ottikin mukaan myös waypointin GC1R18M jonka loppu on sama "R18M"...
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Lähetä Garminiin ja "ylimääräiset" kätköt

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Ti 24.08.2010 8:19

"Löytyi 980 kätköä 13 km:n säteellä keskipisteestä" huhhuh...
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

Avatar
olgone
Viestit: 17
Liittynyt: La 27.09.2008 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähetä Garminiin ja "ylimääräiset" kätköt

Viesti Kirjoittaja olgone » Ti 24.08.2010 9:30

haksu10 kirjoitti:Ongelma pitäisi nyt olla poissa ja kätköjä tarjolla oikea määrä.
Kiitos, niin näyttäisi ongelma korjaantuneen.
Tonny0909 kirjoitti:"Löytyi 980 kätköä 13 km:n säteellä keskipisteestä" huhhuh...
Ja vastaavasti omat löydöt samalta alueelta (Löytyi 194 kätköä 15 km:n säteellä keskipisteestä), Pääkaupunkiseudulla näitä kätköjä riittää ja joka päivä tulee lisää.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”