Ei parane välittää, jos joku alkaa arvostelemaan. Minullekin eräs alkoi pätemään vain sen vuoksi, että oli löytänyt enemmän kätköjä. Olen kuulemma häirikkö ja mitäs kaikkea muuta. Veli sai kovemman annoksen, kun ei ole jaksanut loggailla sivuille yhtäkään kätköä, joten nollaa näyttää löytömäärä hänellä.Kaksisutta kirjoitti:Ei hittolainen..
Vai minua epäillään trolliksi? ahaa,tämäkin asia tuli täytenä yllätyksenä itselleni mutta hyvä kun joku sen viisaampana kertoi. Onko tauti kovinkin vakava? Otappa pää pois pe******* ja käy katsomassa kätköt jotka olen jo merkannut löydetyksi ja tule sitten uudestaan puhumaan. Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa ja henkisiä kärsimyksiä rumasta kielenkäytöstäni johtuen.Tänään on ollut melko huono päivä muutenkin mutta toki on typerää purkaa se muihin ihmisiin.
Kätköt olen pyrkinyt laittamaan aina täysin samalla tavalla takaisin kun ne olivat sinne mentäessä. Olen myöskin lukenut muutamia oppaita liittyen kätköilyn ihmeelliseen maailmaan. Mieleeni ei tulisi ikinä tuhota kätköä taikka vahingoittaa sitä. Kun kerran joku on vaivaa nähnyt sen viemisestä paikalleen. Vaikka olen harrastanut tätä hommaa vasta vähän aikaa niin olen saanut kokea monta mukavaa paikkaa ja maisemaa jossa en olisi ilman kätköjä käynyt varmasti ikinä. Vaikkain löytöjä on vasta vähän mutta jostain se on aloitettava.
Ikäväähän tuo kätköjen jästiminen on. Kätköjä piilotetaan hirveän paljon jästialttiisiin ympäristöihin, ja pakolta joskus joku jotakin näkee, kun ihmisiä virtaa jatkuvasti ohitse.