Nimimerkin vaihto

Yleistä keskustelua kätköilystä
Viisikko
Viestit: 101
Liittynyt: Ke 27.12.2006 14:49
Paikkakunta: Kerava

Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja Viisikko » La 21.08.2010 0:07

On näköjään nykyään mahdollista vaihtaa nimimerkkiä ilman kummempia temppuja omasta profiilista. (huom. testaajille, sen saa vaihdettua kertaalleen ja seuraavalla kerralla tarvitaan näköjään syy..)

Tuli nyt itse jo vaihdettua ja tässä pysytään, lyhyyden takia, eli Viisikko on nykyään 5kko! (joo, ei tossa edelleenkään ole mitään tolkkua, mutta tällä mennään!)

Tämä uusi, (vanha) ominaisuus aiheuttanee pientä haastetta Haksullekkin, muiden lisäksi, niin olisi kiva kuulla miten tästä selvitään.

Väännetään tässä säikeessä vaihtamisen mielekkyydestä, niin aloitan toisen säikeen, joka keskittyy pelkästään ilmoituksiin vanhasta ja uudesta nimimerkistä.

5kko T

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 21.08.2010 0:46

5kko kirjoitti:Tämä uusi, (vanha) ominaisuus aiheuttanee pientä haastetta Haksullekkin, muiden lisäksi, niin olisi kiva kuulla miten tästä selvitään.
Tähän olenkin tuolla Usein kysytyissä kysymyksissä kertonut ohjeet joiden mukaan kannattaa toimia ja joiden mukaan sitten muutan tunnuksen; lähinnä siitä syystä että käyttäjä tietää missä mennään (vanhalla tunnuksella ei pääsekään sisään jne.) en vaihda nimimerkkejä edes vaikka huomaisin asian jossa keskustelussa ... tai noh, tämän kerran teen yllätyksen 5kolle ;)

Mutta normaalisti siis tämän ohjeen mukaan:

Nimimerkkini vaihtui geocaching.com:ssa.

Mikäli vaihdat nimimerkkiäsi muutos ei päivity geocache.fi -sivustolla automaattisesti. Laita tällöin viestiä - kun nimimerkkisi on muutettu - geocaching.com:n viestilomakkeella käyttäjälle geocache.fi ja kerro että nimimerkki on muuttunut ja mikä entinen nimimerkkisi oli. Mainitse myös mikäli olet rekisteröitynyt keskusteluun jotta huomaan vaihtaa nimimerkkisi myös sinne.

Vastailen heti kun olen saanut nimimerkkimuutoksen päivitettyä kaikkialle ja tämän jälkeen siis pääset kirjautumaan uudella nimimerkillä sisään sivustolle. Kaikki tietosi pysyy muilta osin tallessa ja ennallaan. Tilastojen päivittymisessä voi mennä tovi (osa tilastoista muodostetaan yöaikaan, osa kun kätköilijä tekee uuden loggauksen).
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
SirAvidius
Viestit: 122
Liittynyt: Su 11.07.2010 19:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja SirAvidius » La 21.08.2010 8:44

Alunperin tein tämän nimisen. Vaihdoin nimeen johon en tyytynyt ja kesti 2 tai 3 päivää vaihtaa takaisin, että kyllä sekin onnistuu.

Tämä vaan tiedoksi kaikille, jotka eivät tyydy seuraavaan nimeensä.

- SirAvidius
Kaksitoista-vuotias jatkaa geoseikkailuaan!!!

Viisikko
Viestit: 101
Liittynyt: Ke 27.12.2006 14:49
Paikkakunta: Kerava

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja Viisikko » La 21.08.2010 11:14

haksu10 kirjoitti:en vaihda nimimerkkejä edes vaikka huomaisin asian jossa keskustelussa ... tai noh, tämän kerran teen yllätyksen 5kolle ;)
Kiitti ja anteeksi! :oops: En ollut aikaisemmin edes huomannut vaihtomahdollisuutta, niin en arvannut, että siihen on jo varauduttu.
SirAvidius kirjoitti:Alunperin tein tämän nimisen. Vaihdoin nimeen johon en tyytynyt ja kesti 2 tai 3 päivää vaihtaa takaisin, että kyllä sekin onnistuu.

Tämä vaan tiedoksi kaikille, jotka eivät tyydy seuraavaan nimeensä.

- SirAvidius
Ok, mulla se haluaa vielä jonkin syyn, jos haluaisi vaihtaa uudestaan.

5kko T

Avatar
LQ
Viestit: 470
Liittynyt: To 11.01.2007 12:33

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja LQ » La 21.08.2010 11:24

Mä yritin vaihtaa lq:n LQ:ksi, mutta eihän tuo siihen suostunu, kun ninimerkki on varattu lq:lle.
Eli summa summarum itse en pysty vaihtamaan ilman maapuheen apua, koska jos vaihtaisin jonkun tilapäisnimimerkin kautta vapauttaen lq/Lq/lQ/LQ nimimerkit, siinä ylimääräisessä vaihdossa menisi jo se eka ja ainoa 'helppo vaihdos'.

LQ muodossa tuo useimmiten on lokikirjoissa ja ehkä vähenisi samalla lg ja Iq yms väärintulkinnat.
Esimerkki:

Koodi: Valitse kaikki

Hi Iq,

Are you planning to use this listing? Have you hidden a cache in Algeria, or are you planning to do so? If this listing has no specific purpose, then please archive it.

Regards,
Andy (Volunteer Cache Reviewer for Africa)
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...

Avatar
Eniz
Viestit: 320
Liittynyt: Pe 09.01.2009 1:31
Paikkakunta: VTallinna

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja Eniz » Ma 30.08.2010 14:21

Nyt olisi vaihdon tarve koska Bambeniz erosi Enizizitä
Mutta voiko tämän tehdä ja kannattaako, Eniz:n nimimerkki on regattu jo jonkin aikaa sitten onneksi itselleni. Jos olisikin joku mystinen tapa vaihtaa nimimerkkiä, siis huhuja olen kuullut, niin mahtaneeko onnistua jos olen regannut uuden nimimerkin jo aikaa sitten, puhumattakaan siitä että yrittää vaihtaa nimimerkin sellaiseksi joko on jo olemassa.
Auttakaapa hädässä, tästä lähtien kuittaan kuitenkin paperilogit Eniz merkillä, en tiedä vielä millä merkillä ne nettiin kuittaan. :oops:

Avatar
LQ
Viestit: 470
Liittynyt: To 11.01.2007 12:33

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja LQ » Ma 30.08.2010 14:32

Ei tossa mystissä kovin suuri D...
  • vaihda Eniz -> Eniz_Sock_Puppet
    vaida EnizBambeniz -> Eniz
    kerro haksulle
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...

Avatar
stebu
Viestit: 612
Liittynyt: Pe 02.11.2007 0:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja stebu » Ti 31.08.2010 22:21

EnizBambeniz kirjoitti:Nyt olisi vaihdon tarve koska Bambeniz erosi Enizizitä
Mutta voiko tämän tehdä ja kannattaako, Eniz:n nimimerkki on regattu jo jonkin aikaa sitten onneksi itselleni. Jos olisikin joku mystinen tapa vaihtaa nimimerkkiä, siis huhuja olen kuullut, niin mahtaneeko onnistua jos olen regannut uuden nimimerkin jo aikaa sitten, puhumattakaan siitä että yrittää vaihtaa nimimerkin sellaiseksi joko on jo olemassa.
Auttakaapa hädässä, tästä lähtien kuittaan kuitenkin paperilogit Eniz merkillä, en tiedä vielä millä merkillä ne nettiin kuittaan. :oops:
Taisi Eljas onnistua :P
-stebu

Avatar
small oaks
Viestit: 588
Liittynyt: Ma 08.01.2007 9:32
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja small oaks » Ke 01.09.2010 8:46

No nyt ei pitäis olla rajoituksia nimimerkin vaihdokselle....kts. Viimeisin gc.com päivitys
"21129: Remove username change restriction
No longer a limit on the number of times you can change your username "
Still one more to find!

Avatar
SirAvidius
Viestit: 122
Liittynyt: Su 11.07.2010 19:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja SirAvidius » To 02.09.2010 7:48

Viisikko, mullaki kysy syytä. Kirjotin vaa että: En ole tyytyväinen tämänhetkiseen nimeeni.
Kaksitoista-vuotias jatkaa geoseikkailuaan!!!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”