Kulkijoiden "panttaaminen"

Yleistä keskustelua kätköilystä
Trekking_Bunnies
Viestit: 6
Liittynyt: Su 22.03.2009 10:02

Re: Kulkijoiden "panttaaminen"

Viesti Kirjoittaja Trekking_Bunnies » Ke 25.03.2009 19:52

MIten pitää toimia, jos huomaa, että joku on logissaan ilmoittanut ottaneensa TB:n mukaansa, mutta ei ole tehnyt siitä erillistä 'ulos loggausta'. Tarkoitan siis sitä, että TB näyttäisi olevan edelleen kätkössä, vaikka ei ole. Kuuluisiko minun huomauttaa tästä, vaikka en omista kyseistä TB:tä?

kivikasvo
Viestit: 51
Liittynyt: La 13.09.2008 21:05

Re: Kulkijoiden "panttaaminen"

Viesti Kirjoittaja kivikasvo » To 26.03.2009 8:07

Trekking_Bunnies kirjoitti:MIten pitää toimia, jos huomaa, että joku on logissaan ilmoittanut ottaneensa TB:n mukaansa, mutta ei ole tehnyt siitä erillistä 'ulos loggausta'. Tarkoitan siis sitä, että TB näyttäisi olevan edelleen kätkössä, vaikka ei ole. Kuuluisiko minun huomauttaa tästä, vaikka en omista kyseistä TB:tä?
Minun mielestäni kuka tahansa voi kohteliaasti huomauttaa virheellisestä loggauksesta. Varsinkin reissaajien kohdalla.

Kyse on useimmiten inhimillisestä virheestä, esimerkiksi uusi harrastaja ei ole sisäistänyt käytäntöjä tai kokeneempaan on iskenyt unohdus kiireiden keskellä.

Avatar
FinMaky
Viestit: 59
Liittynyt: Pe 27.02.2009 10:34
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kulkijoiden "panttaaminen"

Viesti Kirjoittaja FinMaky » To 26.03.2009 10:47

kivikasvo kirjoitti:
Trekking_Bunnies kirjoitti:MIten pitää toimia, jos huomaa, että joku on logissaan ilmoittanut ottaneensa TB:n mukaansa, mutta ei ole tehnyt siitä erillistä 'ulos loggausta'. Tarkoitan siis sitä, että TB näyttäisi olevan edelleen kätkössä, vaikka ei ole. Kuuluisiko minun huomauttaa tästä, vaikka en omista kyseistä TB:tä?
Minun mielestäni kuka tahansa voi kohteliaasti huomauttaa virheellisestä loggauksesta. Varsinkin reissaajien kohdalla.

Kyse on useimmiten inhimillisestä virheestä, esimerkiksi uusi harrastaja ei ole sisäistänyt käytäntöjä tai kokeneempaan on iskenyt unohdus kiireiden keskellä.
Tai kuten minulla, kun käytän geoscouttia, niin tb ei tippunutkaan kyydistä, vaikka ohjelma niin näytti. Olisin ottanut huomatuksen vastaan, jos en olisi itse logeista tarkistanut, kuten teen yleensä.

t. FinMaky
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”