Geowigo toimii ainoastaan OneDriven kautta, johon kirjaudutaan sillä samalla Microsoft-tunnuksella, jonka olet liittänyt puhelimeesi.vehmti kirjoitti:Hei, mä en nyt meinaa päästä ollenkaan kärryille tästä Wherigosta - rautalangasta väännettyä apua kaipaisin. Siis pitääkö se kasetti ensin ladata pöytäkoneelle ja sieltä puhelimeen Geowigoon? Vai saako kasetin jotenkin suoraan puhelimella ladattua Geowigoon?
Mää oon niin pihalla...
1. Lataa Wherigo-kasetti tietokoneelle
2. Kirjaudu OneDriveen
3. Luo OneDriveen uusi kansio (Tiedostot --> Uusi kansio), joka on nimeltään Geowigo (Tuo pitää olla juurikin noin kirjoitettuna. Muuten Geowigo ei osaa hakea kasetteja OneDrivestä)
4. Mene OneDrivessä luomaasi Geowigo-kansioon
5. Lataa koneelle tallentamasi Wherigo-kasetti yllä mainittuun kansioon (Lataa palvelimeen --> Tiedostot)
6. Avaa Geowigo puhelimellasi ja linkkaa se käyttämään samaa OneDrive-tiliä, johon kasetin latasit (Tämä taitaa tulla automaattisesti ensimmäisessä käynnistyksessä. En ole varma, kun tästä on itsellä aikaa)
7. Puhelimen Geowigosta löytyy Settings-valikko, jossa voit säätää synkronointi-asetukset OneDriven kanssa.
PS. Tuo Geowigon linkkaus OneDrive-tiliin taitaa olla sitten pysyvä. Eli, jos tuon jotenkin sössii tai haluaa vaihtaa tiliä, niin pitää poistaa koko sovellus ja ladata uudestaan. Näin ainakin muistelisin.

Ei mitään ongelmia asennuksissa, mä en vaan ensin ymmärtänyt tätä periaatetta. (Alkää kysykö, mikä puhelin mulla on. Joku muutama vuosi sitten ostettu Nokia. Halvin, mitä kaupasta löytyi.
  Ei mitään ongelmia asennuksissa, mä en vaan ensin ymmärtänyt tätä periaatetta. (Alkää kysykö, mikä puhelin mulla on. Joku muutama vuosi sitten ostettu Nokia. Halvin, mitä kaupasta löytyi.  )
)