KIITOS ja rohkaisu muille kätköilijöille.

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
karppa63
Viestit: 168
Liittynyt: Ti 28.08.2007 12:57
Paikkakunta: Helsinki

KIITOS ja rohkaisu muille kätköilijöille.

Viesti Kirjoittaja karppa63 » Pe 06.06.2008 21:54

Kiitos kanssakätköilijöille positiivisista kommenteista harvoihin piilottamiini kätköihin liityviin logeihin viitaten!!!
Haluan rohkaista muita kätköilijöitä luovuuteen (en itse ole mielestäni kovinkaan kekseliäs). Olen itse törmännyt moneen tosi kivaan toteutukseen ja niitä todella toivoisin lisää ! Positiivisesta palautteesta tulee itselle tosi hyvä mieli ja löytäjälle myös, uskoisin.
Toki kaikki kätköt ovat tervetulleita ja niitä on kiva etsiä. Joka paikkaan ei tietysti ole edes mahdollista tehdä mitään "erityistä" kätköä vaan paikka sinällään on hieno.
Kiitokset vielä , on hyvä mieli!
Hyvää kätköilykesää kaikille
karppa63 :D :wink:

Garme
Viestit: 91
Liittynyt: Ma 08.10.2007 23:58
Paikkakunta: Vaala

Re: KIITOS ja rohkaisu muille kätköilijöille.

Viesti Kirjoittaja Garme » Pe 06.06.2008 21:59

En voi kun yhtyä kiitoksiin !!
Todella hauska seurata noita omien tehtyjen kätköjen loggauksia samoin kuin omat TB;ni on otettu hyvin vastaan ja kiertoon.
Iloista, hauskaa ja vähäsateista kesää kaikille kätköilijöille :D
Viimeksi muokannut Garme, La 07.06.2008 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
lefa 40
Viestit: 34
Liittynyt: Su 10.06.2007 10:11
Paikkakunta: salo

Re: KIITOS ja rohkaisu muille kätköilijöille.

Viesti Kirjoittaja lefa 40 » La 07.06.2008 11:23

omasta puolestani kiitos kaikille kehuista joita olen saanut piiloistani ja yritän jatkossakin pitää samaa tasoa yllä jotta kaikilla olisi kivaa etsiessään piiloja.
hyvää kesää kaikille kätköilijölle ja pidetään hyvää mainetta yllä harrastuksen suhteen. :lol:

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: KIITOS ja rohkaisu muille kätköilijöille.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 07.06.2008 21:47

On niin paljon kiitettävää ja vain niin vähän aikaa (vai miten se meni)... mitähän listalle tulisi jos edes pienen osan kiitoksista rustaisi...?

- Kiitokset kaikista positiivisista palautteista kätköistäni
- Kiitokset myös kaikista negatiivisista palautteista, ne ovat tarpeen avaamaan omia silmiäni
- Kiitokset huomautuksista kätköjen huonon kunnon (kosteuden yms. suhteen), kätköjä on varsin monta eikä alkuaikoina mietittimääni säännöllisin välein tehtävään kaikkien kätköjen huoltokierrokseen ole oikeastaan resursseja
- Kiitokset kaikille Haksulandia -kätköllä käyneille ja samalla minua morjestaneille
- Kiitokset kaikille Haksulandia -kätköllä käyneille ja minua morjestamatta jättäneille; varsinkin aamulla mielummin toki nukun kuin herään innokkaaseen ovikellon soittoon :D (ja kuten olen todennutkin kätkölistauksessa, ymmärrän hyvin että vaikea on välillä lyödä jarruja päälle kesken kätköilyn)
- Kiitokset kaikille kätköiljöille jotka muuten ovat täällä piipahtaneet päivääni piristämään (lista on liian pitkä enkä ala sitä kirjoittamaan koska kuitenkin jonkun unohtaisin...)
- Kiitokset niille jotka ovat minulta apua kätköjen suhteen kysyneet - mukavaa että minustakin joskus on hyötyä :)
- Kiitokset taarulle joka on viime aikoina minut manipuloinut kätköille, kiitokset myös ruoka-avustuksista ja kaikesta paljosta muusta, kiitokset myös hauskoista kätköreissuista
- Kiitokset Fisherman77:lle joka on jaksanut kestää minua välillä mukana kätköilyreissuilla, kiitokset hauskoista kätköreissuista sekä erikoiskiitokset SIITÄ yhdestä asiasta
- Kiitokset kaikille geocache.fi -sivuston käyttäjille ja minun höpinöitä kestäneille (sekä kiitokset niille jotka tukensa - henkisen tai taloudellisen - ovat minulle osoittaneet)
- Kiitokset kaikille jotka ovat ehdotuksia, toiveita tai virhehavaintoja sivuston suhteen ilmoittaneet
- Kiitokset kaikille jotka ovat minut mukaansa raahanneet joko uusille tai jo käymilleni kätköille
- Kiitokset kiitoksista
Edit: Niin, ja kiitokset kaikille kätköilijöille kaikista kätköistä!!!

Mikäli vielä tähän mennessä mikään kohta ei ole osunut sinuun niin siinä tapauksessa kiitokset siitä, että olet rikastuttamassa meidän muiden kätköilijöiden - ja kätköilemättömien - elämää :)

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin päätämme lähetyksen täältä Haksulandista. Haksulandia -kommentaattori hiljenee, mutta vain hetkeksi :)

Koodi: Valitse kaikki

| |  (_|_) |           
| | ___ _| |_ ___  ___ 
| |/ / | | __/ _ \/ __|
|   <| | | || (_) \__ \
|_|\_\_|_|\__\___/|___/
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: KIITOS ja rohkaisu muille kätköilijöille.

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » Su 08.06.2008 9:00

Haluan osoittaa kiitokseni niille kätköilijöille, jotka keksivät positiivista ja kannustavaa sanottavaa ihan ensimmäisestä kätköstäni, vaikka se olikin (myös) omasta mielestäni melko surkea luomus. Alkuperäinen kätkö on jo arkistoitu, mutta rohkaistuneena noista kommenteista olen piilottanut monta uutta kätköä kanssakätköilijöiden iloksi!
Onko muuten nimesi jo täällä?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”