Vaihdoin nimimerkkiä ja nyt olen:
Vaihdoin nimimerkkiä ja nyt olen:
Koska nykyään pystyy nimimerkkiä vaihtamaan (taas) gc.com profiilista, niin ilmoitetaan tänne vanha ja uusi nimimerkki, ilman sen suurempaa vääntämistä:
Viisikko = 5kko
Suoritetaan se vääntö tuolla: http://www.geocache.fi/bulletin/viewtop ... 29829#last
5kko T
Viisikko = 5kko
Suoritetaan se vääntö tuolla: http://www.geocache.fi/bulletin/viewtop ... 29829#last
5kko T
Re: Vaihdoin nimimerkkiä ja nyt olen:
No nyt käyt vain logi vihkoset päivittämässä niin muutos ajantasalla...
Eikös se ole ihan purkin omistajan vastuullakin että pitää poistaa ne löydöt, joissa ei ole merkintää löytäjän nimellä lokikirjassa
Onko nimimerkki viisikko nyt vapaa jonkun muun käyttöön? Jos, niin saattaa aiheuttaa hämminkiä loggaustilastoissa ja logivihoissa.
Siitähän joku noobie pääsisi helposti aika korkealle listoilla
-stebu
Mielestäni 5kko aloittaa alusta jotta epäselvyyksiltä vä'ltyttäisiin...
Tästä tulikin se vanha vitsi mieleen kun "Pentti" kertoi kaverille, että aikoo muuttaa nimensä kun on kyllästynyt siihen vanhaan lallatukseen "Pentti, Pentti työnnä vielä sentti..." Ja kaveri kyseli, että mikä uudeksi nimeksi olisi tulossa, niin Penti kertoo, että:" Petri vois olla ihan kiva"
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/
Surkea!Tonny0909 kirjoitti:Tästä tulikin se vanha vitsi mieleen kun "Pentti" kertoi kaverille, että aikoo muuttaa nimensä kun on kyllästynyt siihen vanhaan lallatukseen "Pentti, Pentti työnnä vielä sentti..." Ja kaveri kyseli, että mikä uudeksi nimeksi olisi tulossa, niin Penti kertoo, että:" Petri vois olla ihan kiva"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Ei tokistebu kirjoitti:Onko nimimerkki viisikko nyt vapaa jonkun muun käyttöön? Jos, niin saattaa aiheuttaa hämminkiä loggaustilastoissa ja logivihoissa.
5kko T
Mirror85 on nyt sitten iBone.
Ja sitten... ?Viisikko kirjoitti:Ei tokistebu kirjoitti:Onko nimimerkki viisikko nyt vapaa jonkun muun käyttöön? Jos, niin saattaa aiheuttaa hämminkiä loggaustilastoissa ja logivihoissa.
5kko T
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...
Paavo Lipposen aikaan Paavo Paskiainen meni kehumaan kavereilleen että hän on nyt käynyt vaihtamassa nimensä, kaverit sitten kyselivät että mikä on uusi nimi, siihen mies rotevalla rintaäänellä vastasi tästä lähtien olen Pekka PaskiainenTonny0909 kirjoitti:Tästä tulikin se vanha vitsi mieleen kun "Pentti" kertoi kaverille, että aikoo muuttaa nimensä kun on kyllästynyt siihen vanhaan lallatukseen "Pentti, Pentti työnnä vielä sentti..." Ja kaveri kyseli, että mikä uudeksi nimeksi olisi tulossa, niin Penti kertoo, että:" Petri vois olla ihan kiva"
Skko --> Viisikkolq kirjoitti:Ja sitten... ?Viisikko kirjoitti:Ei tokistebu kirjoitti:Onko nimimerkki viisikko nyt vapaa jonkun muun käyttöön? Jos, niin saattaa aiheuttaa hämminkiä loggaustilastoissa ja logivihoissa.
5kko T
Ei muuten onnistunut viikko alkuperäisen vaihdon jälkeen vieläkään itse, vaan kyseli edelleen syytä.
Miksi vaihdoit 5kkoon ja takaisin?Viisikko kirjoitti:Skko --> Viisikkolq kirjoitti:Ja sitten... ?Viisikko kirjoitti:Ei tokistebu kirjoitti:Onko nimimerkki viisikko nyt vapaa jonkun muun käyttöön? Jos, niin saattaa aiheuttaa hämminkiä loggaustilastoissa ja logivihoissa.
5kko T
Ei muuten onnistunut viikko alkuperäisen vaihdon jälkeen vieläkään itse, vaan kyseli edelleen syytä.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Tuntui lyhyyden vuoksi mahtavimmalta idealta ikinä, muttei siihen tottunut millään. Rupesi näyttämään koko ajan enemmän ja enemmän Skko:lta. Varsinkin lokiin tempaistuna, mutta myös ruudulla.aku506 kirjoitti: Miksi vaihdoit 5kkoon ja takaisin?
Niin, ihan hyvä että vaihtui takaisin:
Minun "korviini" se "5kko" kyllä kuulosti nickiltä "femakko".
(Taisi ehtiä kantautua Viisikonkin korviin tämä pikainen "ruotsinnokseni"... )
Sori!
Minun "korviini" se "5kko" kyllä kuulosti nickiltä "femakko".
(Taisi ehtiä kantautua Viisikonkin korviin tämä pikainen "ruotsinnokseni"... )
Sori!
"Maailmassa monta on ihmeellistä rasiaa..."
Komppaan rauskia.
Sitä toista säiettä lukiessani en voinut olla miettimättä, miten 5kko lausutaan ja päädyin samaan kuin rauski.
Vielä kun saisi selvää siitä stonekkosta
Sitä toista säiettä lukiessani en voinut olla miettimättä, miten 5kko lausutaan ja päädyin samaan kuin rauski.
Vielä kun saisi selvää siitä stonekkosta
Itselleni tuli nimimerkistä mieleen viikko,hyvä kun vaihdoit takaisin.Viisikko paljon parempi
"Ei se siel oo" --> "Oho oliki"
Eikös se ole niinkuin Stones, siis Rolling Stones forever.Tilhet kirjoitti:Vielä kun saisi selvää siitä stonekkosta
Ja nimimerkin takaahan löytyy jotain tän näköistä:
http://2.bp.blogspot.com/_xhRv7oMz__Y/R ... /keith.jpg
No offence
http://img.geocaching.com/cache/log/6d4 ... c82d15.jpgGekkonen kirjoitti:Ja nimimerkin takaahan löytyy jotain tän näköistä:
Stone'5 [stonevi:s] / [stonevitonen] / [stone]Tilhet kirjoitti: Vielä kun saisi selvää siitä stonekkosta