Tuo tosiaan auttoi, kiitos. Nyt on sitten uusi ongelma, kun kaikilla sivuilla on teksti/fontti muuttunut törkeän pieneksi...Mitenhän sen saa palautettua normaaliksi?Prynde kirjoitti:Ctrl+0 (nolla) varmaan auttanee tuohon, sen palauttaa sivun normaalikokoiseksi jos sitä on kutistettu. Joskus sen kutistamisen tekee vahingossa, tapoja siihen on useitajumiki kirjoitti:Minulla on kätkö kuvaukset ja kartta muuttunut jotenkin pieneksi. Olen varmaan vahingossa painanut jostain mutta mistä? (
Ongelma google chromen kanssa
Re: Ongelma google chromen kanssa
Tuo tosiaan auttoi, kiitos. Nyt on sitten uusi samantapainen ongelma, kun kaikilla sivuilla on teksti/fontti muuttunut törkeän pieneksi...Mitenhän sen saa palautettua normaaliksi?Prynde kirjoitti:Ctrl+0 (nolla) varmaan auttanee tuohon, sen palauttaa sivun normaalikokoiseksi jos sitä on kutistettu. Joskus sen kutistamisen tekee vahingossa, tapoja siihen on useitajumiki kirjoitti:Minulla on kätkö kuvaukset ja kartta muuttunut jotenkin pieneksi. Olen varmaan vahingossa painanut jostain mutta mistä? (
Ainakin google-haku https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=chr ... om+setting tarjonnee apuja, kannattaa katsoa jos tästä olisi apua http://en.kioskea.net/faq/35741-google- ... f-webpagesjumiki kirjoitti:Tuo tosiaan auttoi, kiitos. Nyt on sitten uusi samantapainen ongelma, kun kaikilla sivuilla on teksti/fontti muuttunut törkeän pieneksi...Mitenhän sen saa palautettua normaaliksi?Prynde kirjoitti:Ctrl+0 (nolla) varmaan auttanee tuohon, sen palauttaa sivun normaalikokoiseksi jos sitä on kutistettu. Joskus sen kutistamisen tekee vahingossa, tapoja siihen on useitajumiki kirjoitti:Minulla on kätkö kuvaukset ja kartta muuttunut jotenkin pieneksi. Olen varmaan vahingossa painanut jostain mutta mistä? (
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.