Neongeo ja käyttäjän vaihtaminen

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
salminma
Viestit: 18
Liittynyt: Ke 02.05.2012 0:47
Paikkakunta: Rovaniemi

Neongeo ja käyttäjän vaihtaminen

Viesti Kirjoittaja salminma » Ti 16.09.2014 21:35

Ongelma on, kun käytämme vaimon kanssa välillä myös yhteistä tablettia kätköillessä ja silloin tällöin pitäisi päästä vaihtamaan käyttäjää. Kun menee Neongeossa Info -> Profile -> Log out, niin pääsee kirjautumaan ulos. Ongelma ilmenee, kun seuraavan kerran käynnistää Neongeon uudestaan, niin sen sijaan, että se kysyisi geocaching.com käyttäjätunnusta ja salasanaa jolla kirjaudutaan, niin tuo ohjelma per**le kaivaa aina minun tunnukset automaattisesti ja kirjaa minut käyttäjäksi. Onko vika käyttäjässä, tabletin asetuksissa vai Neongeo-ohjelmassa...

Avatar
Pek47ka
Viestit: 363
Liittynyt: Su 06.04.2008 18:34
Paikkakunta: Nummela (maalaiskunnan sivukylä)

Re: Neongeo ja käyttäjän vaihtaminen

Viesti Kirjoittaja Pek47ka » Ke 17.09.2014 6:16

salminma kirjoitti:Ongelma on, kun käytämme vaimon kanssa välillä myös yhteistä tablettia kätköillessä ja silloin tällöin pitäisi päästä vaihtamaan käyttäjää. Kun menee Neongeossa Info -> Profile -> Log out, niin pääsee kirjautumaan ulos. Ongelma ilmenee, kun seuraavan kerran käynnistää Neongeon uudestaan, niin sen sijaan, että se kysyisi geocaching.com käyttäjätunnusta ja salasanaa jolla kirjaudutaan, niin tuo ohjelma per**le kaivaa aina minun tunnukset automaattisesti ja kirjaa minut käyttäjäksi. Onko vika käyttäjässä, tabletin asetuksissa vai Neongeo-ohjelmassa...
Sinullahan on viksu NeonGeo. Minulla hukkaa toisinaan minutkin, vaikka olen ainut käyttäjä. Eli pitää kirjautua välillä uudestaan. Milloinkaan en ole kirjautunut ulos. 8)

salminma
Viestit: 18
Liittynyt: Ke 02.05.2012 0:47
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Neongeo ja käyttäjän vaihtaminen

Viesti Kirjoittaja salminma » Ti 23.09.2014 9:54

Taisin muotoilla aloitusviestini hieman epäselvästi, sillä kyseisen viestin piti olla kysymys...
Kysymykset kuuluvat:
-Tallettaako Neongeo-ohjelma tai Android käyttöjärjestelämä oletuksena käyttäjätunnukset ja salasanat?
-Jos talleettaa, niin miten kyseisen ominaisuuden saa pois käytöstä?

Huomioitavaa on, että meidän tapauksessa käytettävät GC-tunnukset ja salasanat eivät ole samat, kuin Googletilin tunnukset.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”