Geocaching plus tietojen päivitys

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
jukkajk
Viestit: 5
Liittynyt: Ti 01.07.2014 13:50

Geocaching plus tietojen päivitys

Viesti Kirjoittaja jukkajk » Pe 22.08.2014 7:29

Onko kyseisen ohjelman "ominaisuus" että kätköjen tiedot eivät päivity kyseiseen sovellukseen. Esim. lokimerkinnät saattaa olla parin kuukauden takaa ja muutkin tiedot on vanhoja. Huomasin vaan, kun olin yhtä omaa kätköä päivitellyt jästimisen jälkeen niin plussassa näkyy edelleen vanhat koordinaatit, lokit, lisätty vihje ei näy ja tilana näkyy edelleen hyllytetty. Livessä tiedot ovat ajan tasalla. Tuli vaan mieleen jos kätköilijät yrittävät etsiä tätä plussalla ja siinä on vanhat naatit niin ei ihmekään jos ei löydy! Olen yrittänyt "päivittää" tietoja ottamalla asetuksista ruksia pois ja takaisin kohdasta missä valitaan eri palvelut, joista kätköt haetaan. Ei auta. Ei viitsisi uudelleen asentakaan ohjelmaa, koska sitten häviää kaikki waypointit esim. mysseistä.

Samuli70
Viestit: 21
Liittynyt: Pe 29.03.2013 22:06

Re: Geocaching plus tietojen päivitys

Viesti Kirjoittaja Samuli70 » La 23.08.2014 11:10

Tässä oli vissiin kysymys Windows Phonesta?

Windows Phonen Geocaching Plus/Pro sovelluksessa on mahdollista tallettaa kätköjä puhelimen muistiin suosikkilistalle. Suosikkilistalle pääsee etusivun Suosikit-painikkeella, ja karttanäkymässä suosikkilistalla olevat kätköt erottaa karttakuvakkeen pienestä tähdestä. Koska suosikkikätköt on talletettu puhelimen muistiin, niin tallennushetken jälkeen niihin ei enää uudet tiedot päivity automaattisesti. Sen sijaan kätkön tiedot voi päivittää Kuvaus-sivulla painamalla "päivitä kätkön tiedot".

Ratkaistujen mysteerien loppupisteet olen itse kirjannut geocaching.com:iin klikkaamalla sitä pientä kynänkuvaa koordinaattien perässä. Tämän jälkeen Geocaching Plus/Pro osaa näyttää mysteerin oikeissa koordinaateissa, eikä ratkaisut katoa mihinkään vaikka softan joutuisi asentamaan uudelleen tai vaikka puhelin vaihtuisi uudempaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”