Moi
Olisi seuraavanlainen ongelma.
Kun maastossa haen kätköjä ja laitan ne löydetyksi dakotaan. sitten kotona locaan pc:llä geocaching.com sivulla löydetyksi.
Tuo menee aivan hyvin, mutta ongelma on se, että kun haen useamman kätkön dakotalla ja merkkaan laitteelle löydetyksi,
niin en muista mitkä olin locannut pc:llä saako dakotaan jotenkin löydöt aika tai numero järjestykseen?
t: Oki
Haetut kätköt dakota 10
Re: Haetut kätköt dakota 10
Tuskin niitä saa Dakotassa aikajärjestyksessä näkyviin. Colorado tallentaa käydyt kätköt tekstitiedostoon "geocache_visits"; Dakotassa lienee tiedosto samalla nimellä (tai sitten toisella). Avaa ko. tiedosto esim. Windowsin muistioon, niin siinä ne ovat käyntijärjestyksessä
Video meliora proboque deteriora sequor.
Kyllähän ne löydetyksi (tai denariksi jne.) merkatut tallentuvat aikajärjestykseen, itselläni on sama laite. Kun niitä merkkailee, niin Garmin-kansioon tulee "geocache_visits". GC.comista "Field Notes"-kohdasta sitten valitaan tuo visits ja ne tulevat aikajärjestykseen, helppo siitä sitten loggailla.
Tämän jälkeen on tärkeää muistaa poistaa kyseinen visits -tiedosto Garmin kansiosta ennen seuraavalle reissulle lähtö, muuten ne vanhat, jo logatut jäävät kummittelemaan.
En ole varma auttoiko tämä sinua, oki. Toivottavasti tästä oli jotain apua!
Tämän jälkeen on tärkeää muistaa poistaa kyseinen visits -tiedosto Garmin kansiosta ennen seuraavalle reissulle lähtö, muuten ne vanhat, jo logatut jäävät kummittelemaan.
En ole varma auttoiko tämä sinua, oki. Toivottavasti tästä oli jotain apua!
Kirjoitin joskus pikaohjeen field notesien käyttöön: http://www.geocache.fi/bulletin/viewtop ... 273#p48273
Tuosta selvinnee homman idea ja se saattaa toimia myös dakotalla, itselläni on kokemusta vain parista eri oregon-mallista. Ei tarvi itse muistella järjestyksiä, kun atk hoitaa homman.
En ole koskaan poistanut geocache_visits.txt:tä eikä vanhat loggaukset ole vielä kummitteleet. Oregon on ollut käytössä kohta neljä vuotta.
Tuosta selvinnee homman idea ja se saattaa toimia myös dakotalla, itselläni on kokemusta vain parista eri oregon-mallista. Ei tarvi itse muistella järjestyksiä, kun atk hoitaa homman.
En ole koskaan poistanut geocache_visits.txt:tä eikä vanhat loggaukset ole vielä kummitteleet. Oregon on ollut käytössä kohta neljä vuotta.