T!N!T kirjoitti:Jos cgeo ja Geocaching virallinen appis ei tunnu itselle sopivilta niin suosittelen kokeilemaan GCDroid -nimistä vaihtoehtoa. Siitä löytyy kaikki ominaisuudet mitä itse olen kaivannut (custom-karttatuki, field notet, D/T filtterit, kätkötyyppi-filtteri, offline-tuki yms). Lisäksi toi on helppo käyttää vaikka ominaisuuksia onkin mukavasti.
Toki tuo maksaa pari euroa ja vaatii premium-jäsenyyden. Mutta kyllähän lajia oikeasti harrastavat toki maksavat premiuminsa - eiks juu
PeliMies4 kirjoitti:Tuo ei ollut minusta kovin hyvä tuo GCDroid, kun kokeilin sitä. En osannut kirjautua sisään.
T!N!T kirjoitti:PeliMies4 kirjoitti:Tuo ei ollut minusta kovin hyvä tuo GCDroid, kun kokeilin sitä. En osannut kirjautua sisään.
Kuulostaa oudolta. Luulis kirjautumisen menevän helposti läpi kunhan vaan on premium-jäsen.
PeliMies4 kirjoitti:T!N!T kirjoitti:PeliMies4 kirjoitti:Tuo ei ollut minusta kovin hyvä tuo GCDroid, kun kokeilin sitä. En osannut kirjautua sisään.
Kuulostaa oudolta. Luulis kirjautumisen menevän helposti läpi kunhan vaan on premium-jäsen.
joo mulla ei ole sitä maksettuna.
nyt olisi yksi aiheeseen liittyvä kysymys mulla:
mikä on paras FTF sovellus puhelimelle? sellainen, ettei se maksa tai, ettei siihen tarvita premium jäsenyyttä.
PeliMies4 kirjoitti:c:geo on mielestäni kaikkein paras.
mikkeri kirjoitti:Mie vaihoin tässä vastikään iPhonesta ja Cachlystä (on muuten mainio sovellus, wink wink)
PeliMies4 kirjoitti:Tuo ei ollut minusta kovin hyvä tuo GCDroid, kun kokeilin sitä. En osannut kirjautua sisään.
PeliMies4 kirjoitti:c:geo on mielestäni kaikkein paras.
tsahkali kirjoitti:PeliMies4 kirjoitti:c:geo on mielestäni kaikkein paras.
Milläs sen saa näyttämään mystien loppupisteet?
Tussary kirjoitti:tsahkali kirjoitti:PeliMies4 kirjoitti:c:geo on mielestäni kaikkein paras.
Avaamalla kätkön ja painamalla "refresh" namikkaa. Olettaen, että ratkotut naatit on tallennettu .comiin.
tsahkali kirjoitti:Tussary kirjoitti:tsahkali kirjoitti:PeliMies4 kirjoitti:c:geo on mielestäni kaikkein paras.
Avaamalla kätkön ja painamalla "refresh" namikkaa. Olettaen, että ratkotut naatit on tallennettu .comiin.
Jos niitä ei saa tulemaan sinne automaattisesti, niin huono...
Siksi minulla on GCDroid kojelaudalla, koska ratkastut/talletetut on aina oikein.
essiva kirjoitti:tsahkali kirjoitti:Tussary kirjoitti:tsahkali kirjoitti:PeliMies4 kirjoitti:c:geo on mielestäni kaikkein paras.
Jos niitä ei saa tulemaan sinne automaattisesti, niin huono...
Siksi minulla on GCDroid kojelaudalla, koska ratkastut/talletetut on aina oikein.
Oma tapani on tallentaa koordinaatit ratkaisuvaiheessa c:geoon, josta ne päivittyvät comiin kuten mahdolliset muistiinpanotkin. C:geossa vielä lajittelen kätköt erilaisille listoille omien tarpeiden mukaan (maastomysset/ haasteet/ mitä ikinä tarvitseekaan).
mikkeri kirjoitti:Muuten ihan jees äppi, mut saako siinä sitä oletus-zoomileveliä jotenkin säädettyä? Latasin oman gpx-filun (jossa ratkotut mysset ym), ja sen avatessa zoom-levelinä näkyy koko armas Suomen maa Hangosta about Ouluun asti. Lisäämässäni gpx:ssä olevat kätköt kuitenki sijaitsee 50km säteellä Lappeenrannasta. Lisäks kauemmas zoomattaessa koko kartta peittyy niitten kätköikonien alle.
mikkeri kirjoitti:Ei se c-geo yrittäny ladata koko Suomen purkkeja. Latas vaan ne 1000 mitä tuossa gpx:ssä oli. Ratkasin ongelman siirtymällä Locus Pro + geocaching4locus-comboon, ja voi pojat kun on ihanaa kätköillä. Jokainen löytö tuntuu aivan ftf:ltä!1
JPardain kirjoitti:mikkeri kirjoitti:Ei se c-geo yrittäny ladata koko Suomen purkkeja. Latas vaan ne 1000 mitä tuossa gpx:ssä oli. Ratkasin ongelman siirtymällä Locus Pro + geocaching4locus-comboon, ja voi pojat kun on ihanaa kätköillä. Jokainen löytö tuntuu aivan ftf:ltä!1
Löytypäs toinenkin vähään tyytyväinen! Eikun ihan tosissaan, kokeilkaa muutkin. Lisäksi mukaan tulee melkoinen arsenaali työkaluja kenttäolosuhteisiinkin.
Paluu Laite- ja ohjelmistoapua
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa