Magellan Triton 200 Päivitys - ERROR

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
geokainulainen
Viestit: 7
Liittynyt: La 22.11.2008 2:13

Magellan Triton 200 Päivitys - ERROR

Viesti Kirjoittaja geokainulainen » Ke 27.01.2010 13:09

Onko kukaan muu kohdannut vastaavaa ongelmaa?
Päivitimme Magellan Triton 200 -laitteemme ensimmäistä kertaa. Päivityksen jälkeen laite näytti toimivan normaalisti, kätköjen lisääminen oli helpompaa ja laite ei tökkinyt yhtä pahasti kuin ennen. Paitsi että se yksi pieni ongelma.... Kun gepsi saa yhteyden satelliitteihin, menee koko laite juntturaan ja tulee ERROR ilmoitus. Tämän jälkeen vekotin sammuttaa itse itsensä. Että muuten ihan hyvä, mutta tämä pikku ongelma haittaa hieman itse laitteen käyttöä... Onko kenellekään käynyt vastaavaa? Ajattelin, että ensin pitäisi varmaan kokeilla uutta päivitystä. Ja ehkä kätköjen tyhjentäminen laitteen muistista auttaisi..? Tai sitten suoraan huoltoon.

AFTM#4
Viestit: 484
Liittynyt: To 23.07.2009 21:10
Paikkakunta: Lahti

Re: Magellan Triton 200 Päivitys - ERROR

Viesti Kirjoittaja AFTM#4 » La 30.01.2010 20:56

Mahdollinen siirtovirhe päivityksen siirrossa laitteelle, joten päivitä uudelleen. (pidetään peukkuja)
Kätkötiedostot ovat omissa kansioissaan, joten niiden merkitys olematon jos yhteys pätkii! No eipä kätköjen lataus vie montaa minuuttia joten tyhjennä vain kaikki mitä olet laitteeseen ITSE lataillut.

santerin
Viestit: 64
Liittynyt: Ke 11.02.2009 15:11

Re: Magellan Triton 200 Päivitys - ERROR

Viesti Kirjoittaja santerin » Su 31.01.2010 22:14

kerrothan kuinka kävi? Että uskltaako tuota päivitystä gepsiin ladatakkaan? :shock:

NiNa08
Viestit: 9
Liittynyt: Ma 01.06.2009 21:37

Re: Magellan Triton 200 Päivitys - ERROR

Viesti Kirjoittaja NiNa08 » Ma 01.02.2010 11:14

Minulle kävi Magellan Triton 300 päivityksen kanssa niin että ilmeisesti tuli kanssa jonkinasteinen siirtovirhe ja koko kone lakkasi toimimasta. Meni kyllä päälle, mutta ruutuun ilmeistyi vain jonkinasteinen huoltovalikko mitä pääsi kyllä räpläämään, mutta mitään ei tapahtunut.. Huonoksi onneksi laite oli vielä tilattu ulkomailta ja takuujuttujen kanssa meni pitkälti toista kuukautta. Lopulta sain uuden laitteen mitä en ole uskaltanut päivittää.. Kaikenkaikkiaan ei ole jäänyt hirveän hyvä maku tästä Triton sarjasta.. Tarkka laite, mutta kun ohjelmisto on Windows pohjainen ei voi olettaa mitään hyvää.. :) Toivottavasti saat laitteesi kuntoon!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”