Pientä epätietoisuutta...Löysin tällaisen sivuston
http://www.gps-waypoints.net/gps/?language=fi
ja heti tuli mieleen, että haluaisin tallentaa omaan Dakota 20:n reittipisteenä esim. kaikki tallennetut kirpputorit Suomessa. Yritin tuon kanssa tapella, mutta en onnistunut ainakaan tuon ohjeen avulla, mikä sivustolla on annettu. Mietin, että onkohan tämä palvelu ollenkaan mahdollista näihin käsiGPS:n, vaiko tarkoitettu vain noihin autonavigaattoreihin? Onko kellään tietoa ja vinkkiä, miten tämä onnistuu, jos on onnistuakseen?
Oheisdatan tallennus Dakotaan?
Re: Oheisdatan tallennus Dakotaan?
Olen ladannut Dakota-20:een kasan kätköjä POI-tiedostona juuri tuon ohjeen mukaan.
Siis tahtomasi .CSV tiedosto plus samanniminen .BMP johonkin kansioon ja sitten usutat POILoader'n hommiin.
Minä teen niin, että en käytä POILoaderia tiedoston siirtoon gepsiin, vaan valitsen PC:n lopputuloksen kohteeksi.
Sittan aikanaan siirrän tiedoston gepsiin USB:n yli tiedostohallinnan avulla. Gepsissä minulla on se POI-teidosto SD-kortilla Garmin\POI -hakemistossa.
Kannattaa käyttää SD-korttia, ettei viallinen tiedosto jumita koko laitetta.
Siis tahtomasi .CSV tiedosto plus samanniminen .BMP johonkin kansioon ja sitten usutat POILoader'n hommiin.
Minä teen niin, että en käytä POILoaderia tiedoston siirtoon gepsiin, vaan valitsen PC:n lopputuloksen kohteeksi.
Sittan aikanaan siirrän tiedoston gepsiin USB:n yli tiedostohallinnan avulla. Gepsissä minulla on se POI-teidosto SD-kortilla Garmin\POI -hakemistossa.
Kannattaa käyttää SD-korttia, ettei viallinen tiedosto jumita koko laitetta.
-stebu