Nimimerkin harkinta ENNEN valintaa

Puhu kaikesta kaikille, kaikkien kanssa, kaiken aikaa... luonnollisesti foorumin normaalit ehdot muistaen
Avatar
Gekkonen
Viestit: 85
Liittynyt: Su 07.02.2010 0:34

Nimimerkin harkinta ENNEN valintaa

Viesti Kirjoittaja Gekkonen » Ti 01.06.2010 15:19

AAAAaarrrrrggghhh!!!

Olisikohan pitänyt hieman tarkemmin googlailla tätä valitsemaani nimimerkkiä, tai ehkä allaolevaa hirviötä ei vielä silloin ollut:

http://www.gekkonen.fi/Tutustu%20Gekkoseen

Aulis Gekkonen, opiskelun virallinen valvoja, nyt myös Facebookissa.

Tämän lisäksi löytyy vielä Oy Gekkonen Ab ja Irc-galleriassakaan oleva Gekkonen ei ole yhtäkuin minä.

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: Nimimerkin harkinta ENNEN valintaa

Viesti Kirjoittaja aku506 » Ti 01.06.2010 18:07

:lol: :lol: :lol:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Nimimerkin harkinta ENNEN valintaa

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Ti 01.06.2010 20:56

Älä välitä. Jos vertaa nimimerkkeihin "Mahtikanki" tai "Erkkiperse" niin olet kaukana niistä.
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

Avatar
Dragonfly Vet
Viestit: 555
Liittynyt: To 11.09.2008 20:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Nimimerkin harkinta ENNEN valintaa

Viesti Kirjoittaja Dragonfly Vet » Ke 02.06.2010 23:25

Tonny0909 kirjoitti:Älä välitä. Jos vertaa nimimerkkeihin "Mahtikanki" tai "Erkkiperse" niin olet kaukana niistä.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hauskemman kätköilyn puolesta jo vuodesta 2008

Minigolfer
Viestit: 5
Liittynyt: To 20.05.2010 20:24

Re: Nimimerkin harkinta ENNEN valintaa

Viesti Kirjoittaja Minigolfer » To 03.06.2010 20:20

:D Olen nähnyt nimimerkkisi monessa kätkölokissa. Olin jopa hieman kateellinen, että sinulla on noin hieno nickki. Gekkonen on mielestäni loistava hahmo!

Avatar
SirAvidius
Viestit: 122
Liittynyt: Su 11.07.2010 19:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimimerkin harkinta ENNEN valintaa

Viesti Kirjoittaja SirAvidius » To 19.08.2010 7:30

Mulla ei tullut mietittyä, kun monessa yhteydessä olin tätä SirAvidiusta käyttänyt.

Tämän nimen keksin vahingossa, mutta sitten sain kuulla, että avid, tarkoittaa ahnetta ja innokasta.

Noh.. Sehän oli aivan loistavaa. Nyt olen sitten ahne ja innokas kätköilykone, jos nyt koneeksi voi vaan sanoa :) :D :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

- SirAvidius, what a wonderful name :DD
Kaksitoista-vuotias jatkaa geoseikkailuaan!!!

Avatar
Reform7
Viestit: 162
Liittynyt: Su 23.05.2010 18:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimimerkin harkinta ENNEN valintaa

Viesti Kirjoittaja Reform7 » To 19.08.2010 20:03

Itse nimimerkkini keksin Kaverini ja minun etunimen Ensimmäisitä kirjaimista. Sitten piti vielä jotain eteen keksiä, joten syntyi: TheproAE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Ei se siel oo" --> "Oho oliki"

Avatar
Diksi
Viestit: 425
Liittynyt: Su 15.08.2010 21:09

Re: Nimimerkin harkinta ENNEN valintaa

Viesti Kirjoittaja Diksi » To 19.08.2010 20:53

Täällä kun on ollut hauskoja tarinoita nimimerkeistä niin pitää kantaa kortensa kekoon.

Diksi-nimimerkin tarina on seuraavanlainen. Lopulta kun päätin tunnuksen hankkia, niin armotonta pähkäilyä mikä sopisi. Kaikki aikaisemmin muualla käyttämäni nickit, nimikirjaimet, nimiväännelmät, käyttäjätunnukset ja näiden väännelmät oli varattu. Noh, ekalla kerralla ei välähtänyt ja tunnuksen hankinta jäi myöhempään. Toisella kertaa sama homma, ei tullut mitään fiksua mieleen. Joku sitten totesi, että katsele ympärillesi ja ihan vaan nappaa jostain ihan mitä vaan. Noh, käväsinpä wc:ssä pähkäilytauolla. Seinällä oli taulu, jossa on kaksi tiedemiestä. Toisella on miksailut räjähtänyt naamalle ja toinen tyytyväisenä, alla lukee "Meni mikä tahansa pieleen, aina on joku joka tiesi niin käyvän." ja lopuksi vielä laatta Tero Diksi 5/2000. Kyseisen taulun sain kehystettynä silloisilta työkavereiltani valmistuttuani DI:ksi 2001. Eli varsin osuvasti kylttikin kaiverrettu miten sattuu. Ei ollut idea mennyt kaivertajalle jakeluun ja vuosikin väärin. Eli tietty pitäisi lukea Tero DI:ksi 5/2001. Tuon tapauksen jälkeen kollegatkin 'haukkuivat' Diksiksi, vaan eivät tainneet tietää että jossain vaiheessa nimimerkki olisi ihan käytössä :)

-Diksi

Tilhet
Viestit: 741
Liittynyt: Ma 05.10.2009 21:29

Re: Nimimerkin harkinta ENNEN valintaa

Viesti Kirjoittaja Tilhet » Pe 20.08.2010 14:52

Tilhien tarina on edellisiin verrattuna toisenlainen eikä ehkä erityisen vitsikäs (Gekkosen kohdalla olen joskus hymyillyt myös UK-viittaukseen). Viikissä tilhet käyvät kerran vuodessa, syövät puut tyhjiksi ja sitten lähtevät pois. Niitä tulee joka vuosi odoteltua.

Samaan tapaan tämä geo-tilhiparvi (minä + 3 Tilhosta) tulee purkin liepeille, hakee marjan ja katoaa ikiajoiksi. Ainakin yleensä. Tai ainakin joskus. Jotkut paikat kun ovat niin makoisia, että niillä on tullut käytyä n kertaakin...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vain taivas rajana”