geocaching.com

Puhu kaikesta kaikille, kaikkien kanssa, kaiken aikaa... luonnollisesti foorumin normaalit ehdot muistaen
akkivi
Viestit: 74
Liittynyt: Ke 25.07.2012 12:08

geocaching.com

Viesti Kirjoittaja akkivi » Ti 23.04.2024 12:59

Mitä on tapahtunut, kun katson oma profiili => geokätköt. Valitsen esimerkiksi löytämäni MEGAt. Ilmoittaa DNF. Aiemmin olen pystynyt katsomaan missä olen käynyt, nyt en. Ei myöskään näytä arkistoituja miittejä. Jotakin tapahtunut vai pitääkö muuttaa jotakin asetuksista?

KIITOS avusta

Avatar
Kekkiss
Viestit: 221
Liittynyt: Ti 15.02.2011 22:26

Re: geocaching.com

Viesti Kirjoittaja Kekkiss » Ti 23.04.2024 13:09

Tiiä mitä tapahtunut, mutta chekkasin oman profiilin. Muut näyttää, mutta event-tyyppejä ei.
¿uɐɐʞıʌɐʞ uıɐu ɐssɐʇ sɐʞuınʞ

Enial
Viestit: 6
Liittynyt: Pe 09.12.2016 22:19

Re: geocaching.com

Viesti Kirjoittaja Enial » Ti 23.04.2024 14:06

Samaa ihmettelin viime viikolla naamakirjassa, kun "kaikki olivat hävinneet". Ekaks ihmettelin omia kätköjä, kun arkistoidut hävinneet. Tokaks huomasin etten näe omia käytyjäni miittejä.
No minua valistettiin naamakirjassa, että näkyy kun klikkaa karttanäkymän, niin kaikki tulee näkyviin. Eli semmonen uudistus HQ:ssa - mene ja tiedä, onko hyvä juttu. En näe mitään hyvää, näenkö kaikki sadat arkistoidut miitit kartalla. Mä en oo ainakaan vielä tykästynyt siihen.

acadicus
Viestit: 10
Liittynyt: Ke 12.02.2014 14:35

Re: geocaching.com

Viesti Kirjoittaja acadicus » Ti 23.04.2024 14:18

Jos törmää outouksiin / bugeihin geocaching.comin sivuilla, kannattaa käydä täältä Keskustelufoorimilta https://forums.geocaching.com/GC/index. ... 9-website/ katsomassa, jos muillakin on samaa ongelmaa ja jos HQ on kenties jo ehtinyt kommentoida asiaa. :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vain taivas rajana”