Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Geocaching Liven (2009-2012) muistolle pyhitetty alue
Avatar
Raparperi
Viestit: 11
Liittynyt: Ma 13.10.2008 11:10
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja Raparperi » To 16.10.2008 21:24

Tonny0909 kirjoitti:Loukkaantukaa nyt sitten tai ette, mutta minä en ole käyttänyt kyeistä ohjelmaa kätköillessä yhtä kätköä lukuunottamatta ollenkaan. Se ei ole hyvä ohjelma. Kaikki ne miinukset peittavät ne muutamat plussat mitä siinä on verrattuna TGN- ohjelmaa. Kun päämääränä on löytää kätkö, niin jos se ei ohjelmaa käyttämällä onnistu, niin se on aika iso miinus.

Jokuhan voisi kirjoittaa, että ole käyttämättä ihan rauhassa, mutta älä tänne siitä kirjoittele.

Kirjoitinpas.
Noh, kun nyt kerran viitsiydyit kirjoittamaan niin olisit varmaan voinut samalla myös osoittaa, että mitä nämä kaikki miinukset ovat? Sitä vartenhan tämä threadi on, ToF:n kehittämistä ja bugien ratkomista varten. Aika kovaa tekstiä tulla vaan sanomaan että ohjelma on susi eikä sillä löydä mitään, kun et sitten valaise asiaa ollenkaan että minkä takia näin kävi. Ohjelmaa myös päivitetään jatkuvasti, joten voi hyvinkin olla että olet törmännyt johonkin alkuvaiheen bugiin...ja tämähän on vasta beta-asteella, eli mistään valmiista ohjelmasta ei suinkaan ole kyse.

Itse olen löytänyt suurimman osan kätköistäni (~90%) juurikin tuota Trimblen tekelettä käyttäen, mutta jo nyt on sanottava että kyllä minä käytän paljon mieluummin ToF:ia, jo beta-asteella se on ollut mukavampi ja monipuolisempi kuin TGN.

Avatar
small oaks
Viestit: 588
Liittynyt: Ma 08.01.2007 9:32
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja small oaks » To 16.10.2008 21:27

Käyttökokemuksia:
Tof:ista on hyvä seurata, missä kätköilevä osapuoli kulkee, joko on tulossa kotiin päin, eli kannattaako laittaa perunat kiehumaan. Testattiin käytännössä, ja hyvin toimi, myös yksityisviestit. En tosin suosittele, ellei käytössä ole pakettidataliittymää... :wink:

terv. Mrs :P
Still one more to find!

Avatar
Dragonfly Vet
Viestit: 555
Liittynyt: To 11.09.2008 20:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja Dragonfly Vet » To 16.10.2008 21:45

Raparperi kirjoitti:
Tonny0909 kirjoitti:Loukkaantukaa nyt sitten tai ette, mutta minä en ole käyttänyt kyeistä ohjelmaa kätköillessä yhtä kätköä lukuunottamatta ollenkaan. Se ei ole hyvä ohjelma. Kaikki ne miinukset peittavät ne muutamat plussat mitä siinä on verrattuna TGN- ohjelmaa. Kun päämääränä on löytää kätkö, niin jos se ei ohjelmaa käyttämällä onnistu, niin se on aika iso miinus.

Jokuhan voisi kirjoittaa, että ole käyttämättä ihan rauhassa, mutta älä tänne siitä kirjoittele.

Kirjoitinpas.
Noh, kun nyt kerran viitsiydyit kirjoittamaan niin olisit varmaan voinut samalla myös osoittaa, että mitä nämä kaikki miinukset ovat? Sitä vartenhan tämä threadi on, ToF:n kehittämistä ja bugien ratkomista varten.
Samaa mieltä minäkin. Mielipiteellä ei ole juuri arvoa, jos sitä ei perustella. TGN- ohjelmaa en ole kokeillut, mutta TOF on muutamassa päivässä kehittynyt alkukankeudesta melko päteväksi ohjelmaksi. Pientä heittoa on kätköllä, mutta sen kyllä laittaisin N78 piikkiin, enkä ohjelman. Yhtä paljon heittää noksun omalla suunnistusohjelmalla. Kunhan nuo veronpalautukset tulee, pitää ostaa kunnon gepsi. Suunnistusta enemmän arvostan ohjelmassa kätköjen hakua gps-pisteen tuntumasta. Usemman ex-tempore kätkön olen jo sen toiminnon avulla hakemut. Hyvin on löytynyt. Tuskin tarkemmasta gepsistä kovin paljon enemmän apua olisi, koska ei ne koordinaatitkaan aina ihan oikein ole. Lähinnä säänkestävyyden vuoksi on gepsi hankinnassa.
Hauskemman kätköilyn puolesta jo vuodesta 2008

vihtis83
Viestit: 641
Liittynyt: Pe 08.08.2008 16:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja vihtis83 » To 16.10.2008 22:05

Juuri tuohon ex-tempore kätköilyyn tämä on kyllä mainio. Kaikkia ominaisuuksia en ole varmaan ehtinyt edes testata mutta edistymistä muutaman viikon takaiseen versioon on tapahtunut valtavasti. Kyllä tätä välillä tulee käytettyä mutta kun luurin gps tarkkuus on noin +-20 metriä niin... No eipä budjetissa tilaa oikealle navigaattorille joten näillä jatketaan :D Onneksi puhelin tukee moniajoa ja yleensä on tämä sovellus ja Treck Buddy käynnissä yhtäaikaa... Joskus vielä TGN vertailun vuoksi... Kaikissa ohjelmissa omat etunsa...
Kartoista vielä... Tähän kun saisi jonkun 1:4000 tai edes 1:80000 maastokartan niin johan rupeaisi kätköt löytymään :D

Avatar
martsa
Viestit: 87
Liittynyt: To 04.10.2007 9:40

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja martsa » To 16.10.2008 22:14

Jotkut ovat kehuneet TOF:n suunnankorjaavaa kompassia paremmaksi kuin TGN:ssä. Jos siitä ei tykkää, saa sen parilla napinpainalluksella toimimaan samoin kuin TGN:n vastaava. Koordinaatit ovat juuri niin tarkat kuin gepsi ne ulos pulauttaa. Etäisyydet ja suunnat lasketaan kaavalla (Vicenty formula, WGS-84), jonka tulosten oikeellisuus on tarkistettu laskennallisesti ja empiirisesti. Tarkkuudesta (poislukien gepsin tarkkuus :D) tai muusta teknisestä asiasta kätkön löytyminen ei ole kiinni, vaan lähinnä esitystavasta. Tonnyn tapauksessa koko homma näyttää kulminoituvan tutkanäkymän puutteeseen.

ps. Oziexplorer-karttatoive rekisteröity.
Kuva Neongeo - Geocaching for Android

Avatar
Mukkelus
Viestit: 377
Liittynyt: Su 22.06.2008 15:37

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja Mukkelus » To 16.10.2008 22:15

vihtis83 kirjoitti:Kartoista vielä... Tähän kun saisi jonkun 1:4000 tai edes 1:80000 maastokartan niin johan rupeaisi kätköt löytymään :D
Tuo maastokartta olisi tosi hieno juttu. Googlen kartta kun palvelee lähinnä teiden käyttäjiä.
Itse en oikein osaa sitä edes karttana pitää, kun on mm. korkeuskäyriin tottunut. Tuntuu kuin katseli vanhaa taloudellista karttaa, jolla vielä 1970-luvun alkupuolella joutui Lapissakin aina joskus kulkemaan. Silloin siitä joskus käytettiin nimitystä "kaytetty eväspaperi" :D

Edit: Tämä ei ole moite koodaajille vaan toteamus. Uskon että kehitys kehittyy, ja saamme jossain vaiheessa vehkeeseen myös maastokartan.

Avatar
Mukkelus
Viestit: 377
Liittynyt: Su 22.06.2008 15:37

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja Mukkelus » Pe 17.10.2008 9:53

Kun sattui tuttuun maastoon tulemaan uusi kätkö GC1H3EX Ylöjärven vesitorni , niin päätin taas kokeilla ohjelmaa. Latasin uuden versioin ja yritin ennen lähtöä saada kätkön kartalle päästäkseni seuraamaan autolla tapahtuvaa lähestymistä. Jostain syystä kätkö ei ilmestynyt puhelimen näytölle.
Lähdin kuitenkin paikalle ja yritin, eri keinoin (näytä kaikki, lataa palvelimelta, etsi [annoin kätkön nimen] jne) saada kätkön näkyviin, mutta tuloksetta. Etsin kätkön muuten ja palattuani katsoin asiaa selaimella ja siellä sijaintini ja kätkö näkyvät olevan lähekkäin, ja info kertoo että olen jo poistunut paikalta (X).

Avatar
martsa
Viestit: 87
Liittynyt: To 04.10.2007 9:40

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja martsa » Pe 17.10.2008 10:18

Mukkelus kirjoitti:Jostain syystä kätkö ei ilmestynyt puhelimen näytölle.
Lähdin kuitenkin paikalle ja yritin, eri keinoin (näytä kaikki, lataa palvelimelta, etsi [annoin kätkön nimen] jne) saada kätkön näkyviin, mutta tuloksetta.
Jos olit jo kätköpaikalla ladataksesi kätkön tiedot, niin "Lataa palvelimelta" ja "Hae lähimmät GPS-koordinaateista" olisi pitänyt toimia. Jos taas kotona yritit etukäteen ladata, niin kartan vieritys oikeaan kohtaan ja komento "Lataa palvelimelta" ja "Hae lähimmät ruudun keskipisteestä" olisi pitänyt toimia. Luultavasti juuri näin teitkin, joten asia on tutkinnassa :)
Kuva Neongeo - Geocaching for Android

Avatar
Mukkelus
Viestit: 377
Liittynyt: Su 22.06.2008 15:37

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja Mukkelus » Pe 17.10.2008 10:24

martsa kirjoitti:Jos olit jo kätköpaikalla ladataksesi kätkön tiedot, niin "Lataa palvelimelta" ja "Hae lähimmät GPS-koordinaateista" olisi pitänyt toimia.
Olin n. 50 - 100 metrin päässä kätköstä kokeillessani.

Avatar
lpohjala
Viestit: 144
Liittynyt: Pe 22.12.2006 12:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja lpohjala » Pe 17.10.2008 11:12

Itselläni kävi vähän vastaavanlainen juttu toissapäivänä. TOF päivitti liikkumisen kyllä ok, mutta kätköjä tai kanssakätköilijöitä en saanut "tilattua" näkyviin. Uudelleenasennus auttoi. Muistan edellisenä päivänä päivittäneeni uuden version ja sain siinä vaiheessa jonkunlaisen virheilmoituksen, mutta en reagoinut siihen sen enempää ja siinä tulos. Voisko tässä olla sama homma kyseessä?

NMS68
Viestit: 308
Liittynyt: Ti 18.12.2007 23:25

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja NMS68 » Pe 17.10.2008 11:21

Mukkelus kirjoitti:
vihtis83 kirjoitti:Kartoista vielä... Tähän kun saisi jonkun 1:4000 tai edes 1:80000 maastokartan niin johan rupeaisi kätköt löytymään :D
Tuo maastokartta olisi tosi hieno juttu. Googlen kartta kun palvelee lähinnä teiden käyttäjiä.
Itse en oikein osaa sitä edes karttana pitää, kun on mm. korkeuskäyriin tottunut.
Jankkaamisen uhallakin: Minulle riittäisi mainiosti se, että TOFista saisi käynnistettyä nettiselaimeen Karttapaikan maastokartan samalla tavalla kuin gc.comin kätkösivuilta voi tehdä. Maastokartan ei tarvitse olla TOFfin taustakarttana, jotta siitä on paljon apua. Myös alkuperäisen kätkösivun avaaminen selaimeen olisi avuksi, koska ainakaan toistaiseksi TOF ei näytä kätkökuvauksen kuvia.

Olisiko teknisesti mahdollista avata TOFista suoraan selaimeen alkuperäinen kätkösivu niin, että TOF hoitaa sisäänkirjautumisen omalla tunnuksella? Käyttäjätunnus ja salasanahan TOFfilla on tiedossa.

Nämä kaksi ovat minusta TOFin suurimmat puutteet. Minä en osaa kaivata TGN:n tutkanäyttöä, kun en sitä käsigepsissäkään tarvitse. Pikkuviilaamista ja hienosäätöä vielä tarvitaan, mutta hyvältähän TOF alkaa näyttää.

Avatar
Mukkelus
Viestit: 377
Liittynyt: Su 22.06.2008 15:37

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja Mukkelus » Pe 17.10.2008 11:35

lpohjala kirjoitti:Itselläni kävi vähän vastaavanlainen juttu toissapäivänä. TOF päivitti liikkumisen kyllä ok, mutta kätköjä tai kanssakätköilijöitä en saanut "tilattua" näkyviin. Uudelleenasennus auttoi. Muistan edellisenä päivänä päivittäneeni uuden version ja sain siinä vaiheessa jonkunlaisen virheilmoituksen, mutta en reagoinut siihen sen enempää ja siinä tulos. Voisko tässä olla sama homma kyseessä?
Latasin aamulla, ennen lähtöäni, uuden päivityksen ja se meni mielestäni ongelmitta. En kiinnittänyt ainakaan huomiota mihinkään erikoiseen.

Nyt sitten latasin uudelleen päivityksen [v 0.92.1] Latauksen yhteydessä tuli viesti että kätködata on poistettu yhteensopivisuussyistä. Kun katsoin tilannetta puhelimessa, niin nyt po. kätkö näkyy hienosti muiden joukossa, ja oma sijaintini näyttää olevan paikassa jossa tuota kätköä aamulla yritin latailla. Näyttäisi siis siltä että noissa latailuissa on ehkä mennyt jotain solmuun, koska sain viestin puhelimeeni version [v 0.92.1] julkaisusta vasta kokeilujeni jälkeen, vaikka se näyttää olevan julkaistu jo 16.10.2008 23:07.

Nyt homma kuitenkin tältä osin pelittää.

Avatar
martsa
Viestit: 87
Liittynyt: To 04.10.2007 9:40

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja martsa » Pe 17.10.2008 12:30

NMS68 kirjoitti: Jankkaamisen uhallakin: Minulle riittäisi mainiosti se, että TOFista saisi käynnistettyä nettiselaimeen Karttapaikan maastokartan samalla tavalla kuin gc.comin kätkösivuilta voi tehdä. Maastokartan ei tarvitse olla TOFfin taustakarttana, jotta siitä on paljon apua. Myös alkuperäisen kätkösivun avaaminen selaimeen olisi avuksi, koska ainakaan toistaiseksi TOF ei näytä kätkökuvauksen kuvia.
WWW-linkin avaaminen nettiselaimeen on mahdollista ja toteutunee lähiaikoina karttapaikan ja gc.comin osalta.

Kartta olisi mahdollista näyttää TOF:n sisälläkin, mutta käyttöehtojen vastaisesti :roll: GC.comin automaattikirjautuminen myös jää tekemättä, ei taida olla edes kovin mahdollista käskyttää selainta tuollaisiin asioihin...
Kuva Neongeo - Geocaching for Android

Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Pe 17.10.2008 13:37

No joo, laitan tässä plussia ja miinuksia tof:sta JA tgn:STÄ

TOF:
+ Hyvä ja selkeä kartta
+ Kätköt kartalla
+ Nopea käynnistyminen
+ Atribuutit näkyy

Lisäkikkareita, joita joku saattaa pitää tärkeänä ja käytännöllisenä ja joita jotkut eivät pidä tärkeänä, eli ei voida laittaa plussaksi, eikä miinukseksi:

* Chatti
* Toisten kätköilijöiden seuranta
* Loggauksen kirjoittaminen maastossa (?)

- Vie paljon dataa
- Tutkanäytön puuttuminen
- Kompassinäyttö
- Ei voi käyttää yhteydettömässä tilassa. Jos on esim. kotona WLAN- yhteydessä ja lähtee FTF- hunttiin, niin yhteys luonnollisesti katkeaa. Ohjelmaa ei voi sulkea millään ilman, että yhdistää sen internet- verkkoon. Tulee vaan kokoajan "Valitse yhteysosoite". Ohjelma pakottaa yhdistämään ennen kun ohjelman voi sulkea.
- Kätkökuvauksen epäselvyys


TGN:

+ Kätkökuvauksen selkeys
+ 3 eri näyttövaihtoehtoa
+ Tarkkuus
+ GPS- signaalin vahvuus näkyy
+ Fieldnotet
+ Lähes olematon datan käyttö

- Hidas käynnistyminen
- Ei kätköjä kartalla
- Ei atribuutteja
- Kompassinäyttö

Jos minulla olisi rajaton datan käyttö, niin voisin tuota TOF:ia käyttää tai ainakin kokeilla. Nyt 24 MB/kk 4 €, niin ei kiitos.
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

NMS68
Viestit: 308
Liittynyt: Ti 18.12.2007 23:25

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja NMS68 » Pe 17.10.2008 13:46

martsa kirjoitti:WWW-linkin avaaminen nettiselaimeen on mahdollista ja toteutunee lähiaikoina karttapaikan ja gc.comin osalta.
Loistavaa! Ehdotan vielä, että käyttäjä voisi itse valita, onko kartan keskipisteenä oma sijainti (eli suunnistusapu) vai kohteena oleva kätkö.
Kartta olisi mahdollista näyttää TOF:n sisälläkin, mutta käyttöehtojen vastaisesti
Juuri siksi ehdotinkin linkkiä, koska siitä oli puhe, että se on sallittu tapa toteuttaa maastokartta.

TOF ei taida vielä osata hälyttää, jos toinen kätköilijä on lähellä, vaikkapa alle sadan metrin päässä. Hälytyksen voisi itse pistää päälle, jos haluaa.

Avatar
martsa
Viestit: 87
Liittynyt: To 04.10.2007 9:40

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja martsa » Pe 17.10.2008 14:06

Tonny0909 kirjoitti: - Tutkanäytön puuttuminen
- Vie paljon dataa
- Ei voi käyttää yhteydettömässä tilassa.
- Kätkökuvauksen epäselvyys
Näihin tullaan panostamaan. Tila, jossa yhteys katkeaa, eikä sitä halua käynnistää uudelleen, tuli tosin uutena yllätyksenä, ohjelmahan kysyy yhteysosoitetta maailman tappiin asti :D.
Kuva Neongeo - Geocaching for Android

Avatar
MooseM
Viestit: 215
Liittynyt: To 21.12.2006 17:15
Paikkakunta: Hattula,Kanta-Häme

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja MooseM » Pe 17.10.2008 16:45

Tonny0909 kirjoitti:
Jos minulla olisi rajaton datan käyttö, niin voisin tuota TOF:ia käyttää tai ainakin kokeilla. Nyt 24 MB/kk 4 €, niin ei kiitos.

Mulla oli kolmen päivän reissulla TOF auki n.35 tuntia.Matkaa kertyi lähemmäs 900km,eli karttapohjaakin tuli ladattua aikas paljon.
Tuona aikana siirtyi vastaanotettua dataa 19,8M ja lähetettyä 3,7M,sisältäen comin wappilokkaukset sekä muun nettisähläämisen.En tiedä sitten onko tuo vähän vai paljon,mutta kyllä tuolla 24 megallakin aika paljon saa touhuta.

Muuten asiallisen tuntuinen ohjelma,mutta karttapohjan lataus ei aina pysynyt 'vauhdissa',eli näyttö oli välillä puoliksi ja välillä kokonaan ilman karttaa.

vihtis83
Viestit: 641
Liittynyt: Pe 08.08.2008 16:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja vihtis83 » Pe 17.10.2008 17:01

Itse otin juuri 384kbit mobiililaajakaistan 25Mt/kk paketin tilalle. Tuo laajakaista maksaa 9,8€ kuukaudessa ja dataa saa siirtää rajattomasti. Vauhti riittää hyvin ihan nettisurffailuun, vaimolla on samanlainen yhteys kannettavassa tietokoneessaan... Nyt pääsee nettiin puhelimella missä haluaa eikä tarvitse megoja laskea :)

Avatar
Dragonfly Vet
Viestit: 555
Liittynyt: To 11.09.2008 20:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja Dragonfly Vet » Pe 17.10.2008 17:15

vihtis83 kirjoitti:Itse otin juuri 384kbit mobiililaajakaistan 25Mt/kk paketin tilalle. Tuo laajakaista maksaa 9,8€ kuukaudessa ja dataa saa siirtää rajattomasti. Vauhti riittää hyvin ihan nettisurffailuun, vaimolla on samanlainen yhteys kannettavassa tietokoneessaan... Nyt pääsee nettiin puhelimella missä haluaa eikä tarvitse megoja laskea :)
Samanlainen on minulla ja mukava on kätköillessä. Paitsi, ettei tarvitse miettiä TOF:n datan määrää, pääsee helposti myös alkuperäisiin kätkökuvauksiin kuvien kera nettiselimella.
Hauskemman kätköilyn puolesta jo vuodesta 2008

vihtis83
Viestit: 641
Liittynyt: Pe 08.08.2008 16:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Käyttökokemuksia ja parannusehdotuksia Trackonfly- ohjelmaan

Viesti Kirjoittaja vihtis83 » Pe 17.10.2008 17:49

Dragonfly Vet kirjoitti:
vihtis83 kirjoitti:Itse otin juuri 384kbit mobiililaajakaistan 25Mt/kk paketin tilalle. Tuo laajakaista maksaa 9,8€ kuukaudessa ja dataa saa siirtää rajattomasti. Vauhti riittää hyvin ihan nettisurffailuun, vaimolla on samanlainen yhteys kannettavassa tietokoneessaan... Nyt pääsee nettiin puhelimella missä haluaa eikä tarvitse megoja laskea :)
Samanlainen on minulla ja mukava on kätköillessä. Paitsi, ettei tarvitse miettiä TOF:n datan määrää, pääsee helposti myös alkuperäisiin kätkökuvauksiin kuvien kera nettiselimella.
Tämän takia linkki gc.com kätkösivuun olisi hyvä linkki TOF:iin... Minulla ei muuten toimi kännykässä karttapaikka.fi kartta, selaimena opera mini... Siksi linkki karttapaikkaan ei taitaisi olla niin hyvä ominaisuus :)
Viimeksi muokannut vihtis83, Pe 17.10.2008 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Geocaching Live”