Tälläistä minäkin alunperin tämän ketjun alussa tarkoitin. Helpottaisi todella paljon haasteiden tarkastelua. Toivottavasti tälläinen olisi mahdollista toteuttaa, tai vastaavaa.Duke68 kirjoitti:Haastekätkölistan kokonaiskuvaa helpoittaisi jos kätkön nimen vieressä olisi vaikka punainen väkänen kun on oma merkintä, keltainen väkänen kun on merkitty ratkaistuksi ja vihreä kun on logattu löydetyksi.
Haastekätkö-lista
-
Re: Haastekätkö-lista
Jos tämän tekisi ja kertosi "nyt tarjolla geocache.fi:n jäsenille" niin taitaisi väki jo suuttua kun mitään ilmaista ei tuntuisi enää tulevan ja kun kuitenkin jollain täytyisi saada tämä laiva vielä pysymään pinnalla.tuulituuli kirjoitti:Tälläistä minäkin alunperin tämän ketjun alussa tarkoitin. Helpottaisi todella paljon haasteiden tarkastelua. Toivottavasti tälläinen olisi mahdollista toteuttaa, tai vastaavaa.Duke68 kirjoitti:Haastekätkölistan kokonaiskuvaa helpoittaisi jos kätkön nimen vieressä olisi vaikka punainen väkänen kun on oma merkintä, keltainen väkänen kun on merkitty ratkaistuksi ja vihreä kun on logattu löydetyksi.
Niinpä jatkan ennemmin jonkun suuren ja mahtavan mietintää ja valmistaudun henkisesti toteuttamaan sellaisen, kunhan keksin mikä on niin suurta ja mahtavaa ja ehdottoman tärkeän hyödyllistä että se kiinnostaa kaikkia käyttäjiä.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
No juurikin tällaisista lisämaustepalveluista pitääkin ottaa hinta / tarjota "maksaville asiakkaille" lisäarvoa. Mun mielestä näitä mauste-ehdotuksia esittävät ovat tässä harrasteessa ja geocache.fi- riippuvuudessa niin syvällä että toiveiden toteutuksista ollaan halukkaita maksamaan. Nyt vain oikeasti se asenne esiin missä geocache.fi:n lisäarvosta otetaan hinta, ja ne jotka eivät ole valmiita maksamaan, tyytyköön siihen mitä ilmaiseksi saa (jostain muualta).
Kaksilahkeinen
Kaksilahkeinen
Hyvin puhuttu,siellä toisaalla!!Kulpakko kirjoitti:No juurikin tällaisista lisämaustepalveluista pitääkin ottaa hinta / tarjota "maksaville asiakkaille" lisäarvoa. Mun mielestä näitä mauste-ehdotuksia esittävät ovat tässä harrasteessa ja geocache.fi- riippuvuudessa niin syvällä että toiveiden toteutuksista ollaan halukkaita maksamaan. Nyt vain oikeasti se asenne esiin missä geocache.fi:n lisäarvosta otetaan hinta, ja ne jotka eivät ole valmiita maksamaan, tyytyköön siihen mitä ilmaiseksi saa (jostain muualta).
Meni syteen tai saveen tai muuhunkin niin näpertelin haastekätkösivun uusiksi.Mukkelus kirjoitti:Hyvin puhuttu,siellä toisaalla!!Kulpakko kirjoitti:No juurikin tällaisista lisämaustepalveluista pitääkin ottaa hinta / tarjota "maksaville asiakkaille" lisäarvoa. Mun mielestä näitä mauste-ehdotuksia esittävät ovat tässä harrasteessa ja geocache.fi- riippuvuudessa niin syvällä että toiveiden toteutuksista ollaan halukkaita maksamaan. Nyt vain oikeasti se asenne esiin missä geocache.fi:n lisäarvosta otetaan hinta, ja ne jotka eivät ole valmiita maksamaan, tyytyköön siihen mitä ilmaiseksi saa (jostain muualta).
Nyt on mukana toivottuja lisätietoja ja parempia valintavaihtoehtoja. Samalla mm. sivun alkuosan luettelo on muutettu siten, että siinä näytetään vain ehtoihin sopivat kätköt. Ennen siinä näytettiin kaikki ja vain varsinaisista kätkötiedoista jätettiin pois epäsopivat.
Kertoa saa jos (kun) bugeja osuu silmiin jne.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kah, tuli lisäominaisuus, joka innosti maksamaan jäsenyyden.
-
Voi ku ihanaa. Tosi paljon kiitoksia. Nyt on ilo ylimmillään.
-
Myös täältä iso käsi koodarille tästä pieneltä tuntuvasta, mutta paljon helpottavasta uudistuksesta!
Kiitos Haksu, hyvin tehty!
Hyvä että ominaisuus selkeästi oli tarpeellinen
Lisäsin nyt vielä nimilistaan suoran linkin geocache.fi:n kätkökuvaussivulle. Linkkinä toimii nimen edessä oleva löydetty/ratkaisu/merkintä -kuvake, tai ellei sellaista ole niin himmeä merkki (jossa voi aavistaa olevan kirjaimen I eli "info").
Koitin tehdä tuosta I:stä niin vaalean ettei se häiritse varsinaisten merkkien yleissilmäilyä mutta kuitenkin sen verran erottuvan että on jotain kiinnekohtaa mihin klikata. Kun mennään näin häilyväisillä rajoilla voi monitorin säädötkin ratkaista näyttääkö merkki liiankin vaalealta vai liian tummalta, mutta toivotaan että keskimäärin olisi sopiva
Lisäsin nyt vielä nimilistaan suoran linkin geocache.fi:n kätkökuvaussivulle. Linkkinä toimii nimen edessä oleva löydetty/ratkaisu/merkintä -kuvake, tai ellei sellaista ole niin himmeä merkki (jossa voi aavistaa olevan kirjaimen I eli "info").
Koitin tehdä tuosta I:stä niin vaalean ettei se häiritse varsinaisten merkkien yleissilmäilyä mutta kuitenkin sen verran erottuvan että on jotain kiinnekohtaa mihin klikata. Kun mennään näin häilyväisillä rajoilla voi monitorin säädötkin ratkaista näyttääkö merkki liiankin vaalealta vai liian tummalta, mutta toivotaan että keskimäärin olisi sopiva
Hmm, mulla ei ainakaan näy värikoodeja esim niissä haasteissa, joihin olen kirjoittanut noten. Pitäisikö merkki näkyä?
Oletko ensinnäkin maksanut geocache.fi-jäsenyydestä?
Kiitos Haksu, hienoa työtä!
Pitäis varmaan taas sponssata varsinkin tuollaisen ominaisuuden saamisen jälkeen... jospa saisi takapuolen ylös sohvasta sitten myös
Pitäis varmaan taas sponssata varsinkin tuollaisen ominaisuuden saamisen jälkeen... jospa saisi takapuolen ylös sohvasta sitten myös
Täydellinen uudistus, kiitokset!haksu10 kirjoitti:Meni syteen tai saveen tai muuhunkin niin näpertelin haastekätkösivun uusiksi.Mukkelus kirjoitti:Hyvin puhuttu,siellä toisaalla!!Kulpakko kirjoitti:No juurikin tällaisista lisämaustepalveluista pitääkin ottaa hinta / tarjota "maksaville asiakkaille" lisäarvoa. Mun mielestä näitä mauste-ehdotuksia esittävät ovat tässä harrasteessa ja geocache.fi- riippuvuudessa niin syvällä että toiveiden toteutuksista ollaan halukkaita maksamaan. Nyt vain oikeasti se asenne esiin missä geocache.fi:n lisäarvosta otetaan hinta, ja ne jotka eivät ole valmiita maksamaan, tyytyköön siihen mitä ilmaiseksi saa (jostain muualta).
Nyt on mukana toivottuja lisätietoja ja parempia valintavaihtoehtoja. Samalla mm. sivun alkuosan luettelo on muutettu siten, että siinä näytetään vain ehtoihin sopivat kätköt. Ennen siinä näytettiin kaikki ja vain varsinaisista kätkötiedoista jätettiin pois epäsopivat.
Kertoa saa jos (kun) bugeja osuu silmiin jne.
Olen premium-jäsen mutta "on ratkaistu" ja "on merkintä" eivät näy listauksessa. Minkä tasoinen jäsenyys pitäisi olla, että nämä näkyisivät?
-
Sinulla pitäisi olla Turbo- tai Eeppinen jäsenyys.iipiH kirjoitti:Olen premium-jäsen mutta "on ratkaistu" ja "on merkintä" eivät näy listauksessa. Minkä tasoinen jäsenyys pitäisi olla, että nämä näkyisivät?
Ok, kiitän nopeasta vastauksesta!kaksi_oravaa kirjoitti:Sinulla pitäisi olla Turbo- tai Eeppinen jäsenyys.iipiH kirjoitti:Olen premium-jäsen mutta "on ratkaistu" ja "on merkintä" eivät näy listauksessa. Minkä tasoinen jäsenyys pitäisi olla, että nämä näkyisivät?
Loistava uudistus haastekätköjä suorittaville. Kiitos.
Ruokahalu kasvaa syödessä, sanotaan. Onko ominaisuus: Näytä kartalla valitut haasteet kuinka helposti lisättävissä?
Ruokahalu kasvaa syödessä, sanotaan. Onko ominaisuus: Näytä kartalla valitut haasteet kuinka helposti lisättävissä?
Tuonhan voit tehdä jo etsimällä haateet gc-koodin mukaan pilkulla erotettuina tai kätkökorin avulla.